mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Nieuwe Canon MP470 zal niet afdrukken geselecteerde grootte

Reply

Thread Tools
Old 17 augustus 2008, 09:11
Nieuw Lid Fractie

Default Nieuwe Canon MP470 zal niet afdrukken geselecteerde grootte

Groeten Allen: Het afdrukken van de juiste grootte van 1 / 16 inch als directe kopiëren, maar alles vanuit een bestand foto is ongeveer 15% kleiner is dan de geselecteerde grootte in beide richtingen. fwiw, dit is met Windows XP en een Dell Dimension 4550. Twee vorige Lexmark printers hadden hetzelfde probleem. Echter, na opnieuw, herinstallatie van de printers / Adobe, enz., wordt het probleem nooit veranderd. Ik belde een vriend die heeft een identieke MP470 en XP, en hij verslagen hetzelfde probleem. Canon tech support e-mail stelt een procedure die alleen neemt me naar dezelfde pagina waar ik kies formaat in de printer menu, dus ik zie niet hoe dat helpt. Any ideas? Bedankt
Old 17 aug 2008, 14:21
Moderator Groep

Dit is echt alleen een probem dat de Cannon Techs gaan kunnen uitzoeken ...

Je moet hen aan te sluiten op uw pc en laten zien hoe je het doen.

Heeft u geprobeerd de installatie van de nieuwste stuurprogramma's?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 19 aug 2008, 04:56
Nieuw Lid Fractie

Canon tech support zegt dit een probleem met XP of andere manier dwingende de printer programma, maar niet kan wijzen op een manier omheen. Ik kan uiteindelijk krijgen de grootte Ik wil door trial and error, maar het is zo'n gedoe. Ik ben meer dan een beetje verbaasd dat ik kan geen info vinden over het probleem overal. Gezien de omstandigheden, kan dit niet als een geïsoleerd probleem.
Old 20 aug 2008, 10:06
Moderator Groep

Heeft u geprobeerd met behulp van een programma zoals Google Picasa voor het afdrukken van de foto's mee?

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Canon MP 470 Kan niet afdrukken Tekst op XP Oly Digital Imaging & Printers 0 18 jun 2009 08:32
Prixma Canon MP170 printer - Print Servers darshpreet Digital Imaging & Printers 0 De 3 juni 2009 11:36
Fan grootte rbscooby Algemeen Hardware Chat 13 De 4 juni 2008 03:27
AGP-grootte Ozzie82 CPUs, Moederborden & RAM 2 23 okt 2007 05:30
Welke Canon printer print foto beelden snelste incarna9 Digital Imaging & Printers 2 De 2 augustus 2007 07:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.