![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Groeten Allen: Het afdrukken van de juiste grootte van 1 / 16 inch als directe kopiëren, maar alles vanuit een bestand foto is ongeveer 15% kleiner is dan de geselecteerde grootte in beide richtingen. fwiw, dit is met Windows XP en een Dell Dimension 4550. Twee vorige Lexmark printers hadden hetzelfde probleem. Echter, na opnieuw, herinstallatie van de printers / Adobe, enz., wordt het probleem nooit veranderd. Ik belde een vriend die heeft een identieke MP470 en XP, en hij verslagen hetzelfde probleem. Canon tech support e-mail stelt een procedure die alleen neemt me naar dezelfde pagina waar ik kies formaat in de printer menu, dus ik zie niet hoe dat helpt. Any ideas? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is echt alleen een probem dat de Cannon Techs gaan kunnen uitzoeken ... Je moet hen aan te sluiten op uw pc en laten zien hoe je het doen. Heeft u geprobeerd de installatie van de nieuwste stuurprogramma's?
|
| |||
| |||
| Canon tech support zegt dit een probleem met XP of andere manier dwingende de printer programma, maar niet kan wijzen op een manier omheen. Ik kan uiteindelijk krijgen de grootte Ik wil door trial and error, maar het is zo'n gedoe. Ik ben meer dan een beetje verbaasd dat ik kan geen info vinden over het probleem overal. Gezien de omstandigheden, kan dit niet als een geïsoleerd probleem. |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd met behulp van een programma zoals Google Picasa voor het afdrukken van de foto's mee?
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Canon MP 470 Kan niet afdrukken Tekst op XP | Oly | Digital Imaging & Printers | 0 | 18 jun 2009 08:32 |
| Prixma Canon MP170 printer - Print Servers | darshpreet | Digital Imaging & Printers | 0 | De 3 juni 2009 11:36 |
| Fan grootte | rbscooby | Algemeen Hardware Chat | 13 | De 4 juni 2008 03:27 |
| AGP-grootte | Ozzie82 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 23 okt 2007 05:30 |
| Welke Canon printer print foto beelden snelste | incarna9 | Digital Imaging & Printers | 2 | De 2 augustus 2007 07:31 |
| Thread Tools | |
| |