![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hilsen Alle: Det vil skrive ut riktig størrelse innen 1 / 16 tommer når direkte kopiering, men alt som skrives ut fra en fil bildet er ca 15% mindre enn den valgte størrelsen i begge retninger. fwiw, dette er med Windows XP og en Dell Dimension 4550. To foregående Lexmark skrivere hadde samme problemet. Men etter en omformatere, installere skrivere / Adobe osv. problemet aldri endret. Jeg ringte en venn som har en identisk MP470 og XP, og han det samme problemet. Canon tech e antyder en prosedyre som bare tar meg til samme side hvor jeg velge størrelse i skriveren menyen, så jeg kan ikke se hvordan det hjelper. Noen ideer? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er bare en probem at Cannon techs skal kunne sortere ut ... Du må få dem til å koble til PC-en din og vise deg hvordan du gjør det. Har du prøvd å installere de nyeste driverne?
|
| |||
| |||
| Canon teknisk støtte sier dette må være et problem med XP annen altoverskyggende skriveren program, men kan ikke foreslå en vei rundt det. Jeg kan til slutt få størrelsen jeg ønsker av prøving og feiling, men det er en så problemfri. Jeg er mer enn litt overrasket over at jeg ikke kan finne informasjon om problemet overalt. Gitt forholdene, dette kan ikke være et isolert problem. |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å bruke et program som Google Picasa for å skrive ut bilder med?
__________________ serverguy |