![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tulostin tuottaa tyhjän arkkia vaikka muste on täynnä. Edellinen sylinteriampullissa ilmoitettu 11% mustaa mustetta jäljellä. äskettäin korvattu uudella ja vielä tuottavat tyhjiä sivuja. Olen myös huomannut, miten hitaasti se alkoi tulostaa niin hyvin. Kuten se on myös skanneri / kopiokoneen Olen myös yrittänyt valokopio ja vielä tyhjä. Voisiko se olla mekaniikka? Minulla on ollut se vain 2 vuotta. Kaikki apu greatly appreciated. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa mabye juttu oli muste tulee ulos voi olla kytkettynä jopa katsoa, että alalla se ja yritä puhdistus se
| |||
| |||
| Hurraa. I'll on mennä sitä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma Networking minun Printer | Diorio | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 31. Jan 2009 04:07 |
| Jaettu tulostin - Network configuration Problem | Nikronius | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 8th Feb 2008 16:42 |
| HP1015 Lasertulostin Problem | pudds | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 22. Joulukuu 2007 00:19 |
| Tulostin ongelma | jordsbabe | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 17. marraskuu 2007 16:11 |
| Problem with my usb-laitteet (flash-levylle, tulostin, jne.. | kpbotbot | Drives & Removable Media | 2 | 2. Syyskuu 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |