vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Olivetti Joka tapauksessa tulostin ongelma

Reply

Thread Tools
Old 11 kesäkuu 2008, 12:14
Jäsen

Default Olivetti Joka tapauksessa tulostin ongelma

Tulostin tuottaa tyhjän arkkia vaikka muste on täynnä. Edellinen sylinteriampullissa ilmoitettu 11% mustaa mustetta jäljellä. äskettäin korvattu uudella ja vielä tuottavat tyhjiä sivuja.

Olen myös huomannut, miten hitaasti se alkoi tulostaa niin hyvin. Kuten se on myös skanneri / kopiokoneen Olen myös yrittänyt valokopio ja vielä tyhjä.

Voisiko se olla mekaniikka? Minulla on ollut se vain 2 vuotta.

Kaikki apu greatly appreciated.
Old 13 kesäkuu 2008, 17:53
Rahoittajien ryhmän

Kuulostaa mabye juttu oli muste tulee ulos voi olla kytkettynä jopa katsoa, että alalla se ja yritä puhdistus se

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 14 kesäkuu 2008, 13:55
Jäsen

Hurraa. I'll on mennä sitä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelma Networking minun Printer Diorio Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 31. Jan 2009 04:07
Jaettu tulostin - Network configuration Problem Nikronius Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 8th Feb 2008 16:42
HP1015 Lasertulostin Problem pudds Digital Imaging & Tulostimet 2 22. Joulukuu 2007 00:19
Tulostin ongelma jordsbabe Digital Imaging & Tulostimet 2 17. marraskuu 2007 16:11
Problem with my usb-laitteet (flash-levylle, tulostin, jne.. kpbotbot Drives & Removable Media 2 2. Syyskuu 2007 01:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.