![]() |
|
| |||
| |||
| Printer produceert lege vellen hoewel de inkt is vol. Vorige patroon aangegeven 11% van de zwarte inkt links. onlangs vervangen en nog steeds een nieuwe productie van blanco pagina's. Ik heb ook gemerkt hoe traag is begonnen om af te drukken zijn. Zoals het is ook een scanner / copier Ik heb ook geprobeerd om een fotokopie en nog steeds leeg. Zou het kunnen van de mechanica? Ik heb ze slechts 2 jaar. Alle hulp zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klinkt als mabye het ding waren de inkt uit komt kan worden aangesloten op kijken op dat gebied van IT en probeer het schoonmaken
| |||
| |||
| Sante. Ik neem een go at it. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem Networking mijn printer | Diorio | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 31 Jan 2009 04:07 |
| Gedeelde Printer - Netwerk configuratie probleem | Nikronius | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 8 feb 2008 16:42 |
| HP1015 laserprinter Probleem | pudds | Digital Imaging & Printers | 2 | 22 dec 2007 00:19 |
| Printer probleem | jordsbabe | Digital Imaging & Printers | 2 | 17 nov 2007 16:11 |
| Probleem met mijn USB-apparaten (flash-schijf, printer, enzovoort. | kpbotbot | Drives & Removable Media | 2 | 2e sep 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |