![]() |
|
| |||
| |||
| Printer produsere blanke ark selv om blekket er fullt. Forrige kassetten angis 11% av svart blekk venstre. nylig erstattet ny og fortsatt produsere tomme sider. Jeg har også lagt merke til hvor treg den har begynt å skrive ut også. Som det er også en skanner / kopimaskin jeg også prøvd å kopi og fortsatt tomt. Kan det være mekanikerne? Jeg har hatt det for kun 2 år. Hjelp verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| høres mabye Saken ble blekket kommer ut kan være koblet opp titt på det området av det og prøver å rense det
| |||
| |||
| Skål. Jeg tar en gå på den. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem Nettverk min Printer | Diorio | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 31 januar 2009 04:07 |
| Delt Skriver - Nettverkskonfigurasjon Problem | Nikronius | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 8 februar 2008 16:42 |
| HP1015 laserskriver Problem | pudds | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 22 desember 2007 00:19 |
| Printer problem | jordsbabe | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 17 nov 2007 16:11 |
| Problem med USB-enheter (flash disk, skriver, etc.. | kpbotbot | Drivere og flyttbare medier | 2 | 2dre sep 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |