mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Olivetti Hursomhelst Utskriftsvänlig problem

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2008, 12:14
Ledamot Gruppen

Default Olivetti Hursomhelst Utskriftsvänlig problem

Utskriftsvänlig producerar tomma ark trots att bläcket är fullt. Föregående patron angav 11% av svart bläck kvar. nyligen ersättas nya och fortfarande producerar tomma sidor.

Jag har också noterat hur långsamt det har börjat skriva ut också. Eftersom det är också en scanner / kopiator jag också försökt att kopiera och fortfarande tomt.

Kan det vara mekanik? Jag har haft det för bara 2 år.

Någon hjälp högste värderat.
Old 13 juni 2008, 17:53
Givargruppen

låter som mabye grejen var bläcket kommer ut kan anslutas upp titt på denna del av det och försöka rengöra den

Mitt System: ubr spel dator

Processor (s):
q6600 G0 @ lager kyls ac frys
Moderkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Minne:
2GB DDR2 800
Grafikkort (s):
4870 1GB
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
160GB 7200rpm ide
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Mål / PSU:
modded + målade fall w / 1kW Antec
Kylning:
2 120mm fläktar 4 80mm fläktar och en hdd
Nätverk / Internet:
två gigabyte län
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 14 juni 2008, 13:55
Ledamot Gruppen

Skål. Jag tar en går på det.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem Nätverk min skrivare Diorio Nätverk, Modem & VoIP 5 31 januari 2009 04:07
Delad skrivare - Nätverkskonfiguration Problem Nikronius Nätverk, Modem & VoIP 2 8 februari 2008 16:42
HP1015 laserskrivare Problem pudds Digital Imaging & Skrivare 2 22 december 2007 00:19
Utskriftsvänlig problem jordsbabe Digital Imaging & Skrivare 2 17 november 2007 16:11
Problem med min USB-enheter (flash disk, skrivare osv. kpbotbot Drives & Removable Media 2 2:a sep 2007 01:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.