![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Utskriftsvänlig producerar tomma ark trots att bläcket är fullt. Föregående patron angav 11% av svart bläck kvar. nyligen ersättas nya och fortfarande producerar tomma sidor. Jag har också noterat hur långsamt det har börjat skriva ut också. Eftersom det är också en scanner / kopiator jag också försökt att kopiera och fortfarande tomt. Kan det vara mekanik? Jag har haft det för bara 2 år. Någon hjälp högste värderat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| låter som mabye grejen var bläcket kommer ut kan anslutas upp titt på denna del av det och försöka rengöra den
| |||
| |||
| Skål. Jag tar en går på det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem Nätverk min skrivare | Diorio | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 31 januari 2009 04:07 |
| Delad skrivare - Nätverkskonfiguration Problem | Nikronius | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 8 februari 2008 16:42 |
| HP1015 laserskrivare Problem | pudds | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 22 december 2007 00:19 |
| Utskriftsvänlig problem | jordsbabe | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 17 november 2007 16:11 |
| Problem med min USB-enheter (flash disk, skrivare osv. | kpbotbot | Drives & Removable Media | 2 | 2:a sep 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |