![]() |
|
| |||
| |||
| Siden mit første digitale kamera købt tilbage i 2001, pixels har skudt op så meget, så du kan have højere pixel end min gamle kamera for meget færre penge, selv under £ 100 og under. Gæt hvad jeg har fundet ud af selv, mit gamle kamera stadig producere bedre billede! Okay min gamle kamera er 4 mp (cost £ 300 - £ 400) og den nye er 7 mp (£ 100). Beklager, hvis dette har været diskuteret før, men bare for at lade dig vide af mine fund ', som du får, hvad du betaler for ". |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pixels er ikke alt, pixels ikke tager højde komponent kvalitet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive fik en 3.2mp canon købte sidste år for £ 100 og det stadig piske nogle af de 10mp kameraer du kan få i dag
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Luxeed Dynamic Pixel LED Keyboard! | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 2 | 30 december 2008 10:11 |
| Stak pixel (r), notebook | Danim | Grafikkort & Monitors | 1 | 19. sep 2008 20:28 |
| Pixel Shader 1.1 problemer ... | tekp | PC & Console Gaming | 4 | 4. maj 2008 07:16 |
| Stak pixel | rsteenoven | Grafikkort & Monitors | 3 | 10 marts 2008 13:47 |
| Picture DVD | tinkerbell | Multimedia & Codecs | 2 | 3. sep 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |