![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Venner, Jeg planlægger at købe en ny multiple bruge printeren men jeg er forvirre for at vælge den rigtige. Hvoraf den ene er godt for fremtiden? Ifølge de nye teknologier. Jeg vil gerne købe printer for mit arbejde sted. Please help ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er dit budget? ... gør det nødvendigt at Networked? og hvad vil den blive brugt til? ..... og ved flere anvendelsesmuligheder, mener du en all-in-one? ... dvs. med scanner / kopimaskine.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Canon Prixma MP170 printer - Print servere | darshpreet | Digital Imaging & Printere | 0 | 3 juni 2009 11:36 |
| Anbefal mig en PC Game (første One) | redrabbit | PC & Console Gaming | 6 | 14. maj 2009 10:09 |
| Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printere | 8 | 30. sep 2008 05:02 |
| Windows Vista Black Edition farveskema til XP | Gurbir | Windows-operativsystemer | 11 | 12. maj 2008 09:58 |
| Som Canon Printeren udskriver foto billeder hurtigste | incarna9 | Digital Imaging & Printere | 2 | 2 august 2007 07:31 |
| Thread Tools | |
| |