Computer Juice  

Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Reply

Thread Tools
Old 8. sep 2007, 13:17
VJH VJH is offline
Medlem Gruppen

Tilmeldingsdato: 16 juni 2007
Stillinger: 58
VJH is on a distinguished road
Default Print Screen funktionen

Kan nogen fortælle mig hvorfor udskrive skærmen fungerer ikke at fange et billede af en persons webcam når på MSN Messenger? Det virker OK at bruge de normale funktioner, men at trykke på ALT Prt Scrn (at fange aktive vindue) eller blot Prt Scrn (at fange hele skærmen gemmer ikke noget til udklipsholderen.
Reply With Quote
Old 8. sep 2007, 14:58
evilfantasy's Avatar
Redaktør Gruppen

evilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond repute
Send a message via Yahoo to evilfantasy

Det er ikke til at redde videobilleder til klippebordet (jeg tror) Jeg ved ikke, om det virker for video. Lad mig vide, og jeg vil lede efter det rigtige program.

Prøv dette:
Print Screen-tasten
(som regel ved siden rulle lås) åbn mspaint(start / alle programmer / tilbehør / maling) eller lignende program og vælge Rediger - Sæt ind.
At tage et skærmbillede af kun ét vindue i stedet for hele skærmen fremhæve det vindue, du vil, og hold nede Alt når du trykker Print Screen.
Så skal du bare gemme pic uanset hvilket format du ønsker.
Takket være Krlll for at tutorial.

Senest redigeret af evilfantasy; 8 september 2007 på 14:59.
Reply With Quote
Old 8. sep 2007, 15:29
VJH VJH is offline
Medlem Gruppen

Jep, prøvet alt, er der intet at indsætte. Jeg ønsker ikke at gemme et videobillede, bare et øjebliksbillede på tidspunktet for webcam billede.

Der synes at være nogle programmer på nettet, som hævder at gøre dette, Problemet er, de er alle shareware og omkostningerne til at hente, som er ok, hvis de arbejder, men ikke hvis de ikke gør det.
Reply With Quote
Old 8. sep 2007, 15:53
evilfantasy's Avatar
Redaktør Gruppen

evilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond reputeevilfantasy has a reputation beyond repute

Du kan få brug for en bedre skærmhentningscodec'et utility derefter en indbygget i Windows. Der er mange gratis dem.

Senest redigeret af hybr! D; 23 september 2008 på 11:09.
Reply With Quote
Old 6 December 2007, 18:36
Gazmondo's Avatar
Donor-Gruppen

Tilmeldingsdato: 4 december 2007
Gazmondo is on a distinguished roadGazmondo is on a distinguished road

Udskriv skærmen ikke fange de fleste video, er det det samme, hvis du forsøger at fange et bestemt billede i en film i en hvilken som helst film-afspiller, du bruger.

Jeg bruger screengrab, dets frie, ikke kommer sammen med ad-ware og lignende, og det er virkelig virkelig brugervenlige. Indfanger skærmbilleder af MSN webcam samtaler også.

Senest redigeret af hybr! D; 23 september 2008 på 11:09.
Reply With Quote
Old 6 December 2007, 18:56
evilfantasy's Avatar
Redaktør Gruppen

Vær forsigtig med at hente site. Site Advisor Review er ikke smuk.

Sikker download fra beslutningstagere site. http://no-nonsense-software.com/freeware/

Reply With Quote
Old 7 December 2007, 02:49
VJH VJH is offline
Medlem Gruppen

Tak for det gen, folkens. Jeg vil give det en chance.
Reply With Quote
Old 7 December 2007, 16:15
Gazmondo's Avatar
Donor-Gruppen

Tilmeldingsdato: 4 december 2007
Gazmondo is on a distinguished roadGazmondo is on a distinguished road

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Vær forsigtig med at hente site. Site Advisor Review er ikke smuk.

Sikker download fra beslutningstagere site. http://no-nonsense-software.com/freeware/
Ked af det, ville du redigere / fjerne linket?

Thread Tools

Udstationering Regler
Du kan ikke post nye tråde
Du kan ikke post svar
Du kan ikke post vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML-koden er Slukket
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er Slukket

Alle tidspunkter er GMT -7. Den tid er nu 14:33.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd
SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.