![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand mij vertellen waarom de Print Screen-functie werkt niet om een foto van iemand's webcam wanneer op MSN Messenger? Het werkt goed met behulp van de normale functies, maar op ALT Prt Scrn (het vastleggen van actieve venster) of gewoon Prt Scrn (om het hele scherm niet slaan alles naar het klembord. |
|
| |||
| |||
| Het is niet meer te redden videobeelden naar het klembord (denk ik) Ik weet niet of dit werkt voor video. Laat het me weten en ik zal er rond voor de juiste programma. Probeer dit: Print Screen-toets(meestal naast scroll lock) open mspaint(start / alle programma's / accessoires / verf) of een vergelijkbaar programma en selecteer Bewerken - Plakken. Als u een screenshot van een venster in plaats van volledige scherm markeert het venster je wilt en houd Alt bij het indrukken van Print Screen. Dan gewoon opslaan pic in welke vorm je wilt. Dankzij Krlll voor deze tutorial. |
|
| |||
| |||
| Yep, dat alles geprobeerd, is er niets te plakken. Ik wil niet om een video-opname, op slechts een momentopname in de tijd van de webcam foto. Er lijken sommige programma's op het internet die beweren dit te doen, de problemen is, ze zijn allemaal shareware en kosten te downloaden dat is ok als ze werken, maar niet als ze dat niet doen. |
|
| |||
| |||
| U moet wellicht een betere screen capture utility vervolgens het een ingebouwd in Windows. Er zijn veel gratis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De print screen niet vangen de meeste video's, het is hetzelfde als u probeert om een bepaalde foto tijdens een film in welke film speler die u gebruikt. Ik gebruik screengrab, de vrije, niet gebundeld met ad-ware en dergelijke en het is echt echt gebruiksvriendelijk. Vangt screenshots van MSN webcam gesprekken ook.
|
| |||
| |||
| Wees op die download site. Site Advisor Review is niet mooi. Veilig downloaden vanaf de makers site. http://no-nonsense-software.com/freeware/ |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de gen, mensen. Ik zal het eens proberen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Sorry, wilt u bewerken / verwijderen van de link?
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |