mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Print Screen

Reply

Thread Tools
Old 8nde Sep 2007, 13:17
VJH
Medlem Group

Default Print Screen

Kan noen fortelle meg hvorfor Print Screen-funksjonen fungerer ikke å fange et bilde av noens webkameraet når på MSN Messenger? Det fungerer OK bruke normal funksjonene trykke ALT PRT Scrn (å fange aktive vinduet) eller bare PRT Scrn (å fange opp hele skjermen ikke spare noe til utklippstavlen.
Old 8nde Sep 2007, 14:58
Moderator Group

Default Print Screen

Det er ikke til å redde videobilder til utklippstavlen (tror jeg) Jeg vet ikke om dette fungerer for video. Gi meg beskjed og jeg vil se deg rundt for høyre programmet.

Prøv dette:
Print Screen-tasten
(vanligvis ved å bla lock) og åpne mspaint(Start / Alle programmer / tilbehør / maling) eller lignende program og velg Rediger - Lim.
Å ta et skjermbilde av bare ett vindu i stedet for hele skjermen markere det vinduet du ønsker og holde nede Alt når du trykker Print Screen.
Deretter lagrer du bilde på hva du liker.
Takk til Krlll for at opplæringen.

Old 8nde Sep 2007, 15:29
VJH
Medlem Group

Default Print Screen

Ja, prøvd alt dette, er det ingenting å lime. Jeg ønsker ikke å lagre et videobilde, bare et snapshot i tid av webcam bilde.

Det synes å være noen programmer på nettet som hevder å gjøre dette, problemer er de er shareware og koster å laste ned noe som er greit hvis de fungerer, men ikke hvis de ikke.
Old 8nde Sep 2007, 15:53
Moderator Group

Default Print Screen

Det kan hende du trenger en bedre skjermen fange verktøyet deretter en innebygd i Windows. Det finnes mange gratis dem.

Old 6te Dec 2007, 18:36
Donor Group

Default Print Screen

Utskriften skjermen ikke fange mest video, det er det samme hvis du forsøker å ta et bestemt bilde i en film i hva filmen spiller du bruker.

Jeg bruker screengrab, sin gratis, ikke kommer sammen med Ad-ware og liknende, og er egentlig veldig brukervennlig. Tar skjermbilder av MSN webcam samtaler også.

Min System: = /

Prosessor (er):
AMD 64x2 6000 +
Hovedkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB
Optisk stasjon (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Cooling:
Zalman CNPS9700NT
Nettverk / Internett:
dual gigabit / 20MB Kabel
Skjerm (er):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 6te Dec 2007, 18:56
Moderator Group

Default Print Screen

Vær forsiktig på at nedlastingsside. Site Advisor gjennomgang er ikke pen.

Trygg nedlasting fra beslutningstakere området. http://no-nonsense-software.com/freeware/

Old 7nde Dec 2007, 02:49
VJH
Medlem Group

Default Print Screen

Takk for gen, folkens. Jeg skal prøve.
Old 7nde Dec 2007, 16:15
Donor Group

Default Print Screen

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Vær forsiktig på at nedlastingsside. Site Advisor gjennomgang er ikke pen.

Trygg nedlasting fra beslutningstakere området. http://no-nonsense-software.com/freeware/
Beklager om det, ville du redigere / fjerne koblingen?

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
D: / er ikke accesible feil funksjon setsuna Faiz seiei Drivere og flyttbare medier 0 7 juni 2009 03:23
Skrånende endre lyden ordningen i vista (Print Screen) pete21 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 3 februar 2009 04:26
Hjelp hvordan du Print Screen helhet Opera eller Netscape vinduet i XP. Mohi212 Multimedia & Kodeker 4 27 desember 2008 15:21
Online grafikk problem etter oppdatering (Print Screen) pete21 PC & Console Gaming 9 7 juli 2008 03:48
Tastaturet ikke fungerer på logon midget373 General Hardware Chat 4 8 januar 2008 15:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.