![]() |
|
| |||
| |||
| Kan noen fortelle meg hvorfor Print Screen-funksjonen fungerer ikke å fange et bilde av noens webkameraet når på MSN Messenger? Det fungerer OK bruke normal funksjonene trykke ALT PRT Scrn (å fange aktive vinduet) eller bare PRT Scrn (å fange opp hele skjermen ikke spare noe til utklippstavlen. |
|
| |||
| |||
| Det er ikke til å redde videobilder til utklippstavlen (tror jeg) Jeg vet ikke om dette fungerer for video. Gi meg beskjed og jeg vil se deg rundt for høyre programmet. Prøv dette: Print Screen-tasten(vanligvis ved å bla lock) og åpne mspaint(Start / Alle programmer / tilbehør / maling) eller lignende program og velg Rediger - Lim. Å ta et skjermbilde av bare ett vindu i stedet for hele skjermen markere det vinduet du ønsker og holde nede Alt når du trykker Print Screen. Deretter lagrer du bilde på hva du liker. Takk til Krlll for at opplæringen. |
|
| |||
| |||
| Ja, prøvd alt dette, er det ingenting å lime. Jeg ønsker ikke å lagre et videobilde, bare et snapshot i tid av webcam bilde. Det synes å være noen programmer på nettet som hevder å gjøre dette, problemer er de er shareware og koster å laste ned noe som er greit hvis de fungerer, men ikke hvis de ikke. |
|
| |||
| |||
| Det kan hende du trenger en bedre skjermen fange verktøyet deretter en innebygd i Windows. Det finnes mange gratis dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Utskriften skjermen ikke fange mest video, det er det samme hvis du forsøker å ta et bestemt bilde i en film i hva filmen spiller du bruker. Jeg bruker screengrab, sin gratis, ikke kommer sammen med Ad-ware og liknende, og er egentlig veldig brukervennlig. Tar skjermbilder av MSN webcam samtaler også.
|
| |||
| |||
| Vær forsiktig på at nedlastingsside. Site Advisor gjennomgang er ikke pen. Trygg nedlasting fra beslutningstakere området. http://no-nonsense-software.com/freeware/ |
|
| |||
| |||
| Takk for gen, folkens. Jeg skal prøve. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Beklager om det, ville du redigere / fjerne koblingen?
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| D: / er ikke accesible feil funksjon | setsuna Faiz seiei | Drivere og flyttbare medier | 0 | 7 juni 2009 03:23 |
| Skrånende endre lyden ordningen i vista (Print Screen) | pete21 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 3 februar 2009 04:26 |
| Hjelp hvordan du Print Screen helhet Opera eller Netscape vinduet i XP. | Mohi212 | Multimedia & Kodeker | 4 | 27 desember 2008 15:21 |
| Online grafikk problem etter oppdatering (Print Screen) | pete21 | PC & Console Gaming | 9 | 7 juli 2008 03:48 |
| Tastaturet ikke fungerer på logon | midget373 | General Hardware Chat | 4 | 8 januar 2008 15:50 |
| Thread Tools | |
| |