![]() |
|
| |||
| |||
| Kan någon berätta för mig varför print screen fungerar inte att fånga en bild av någons webbkamera när på MSN Messenger? Det fungerar OK med hjälp av normala funktioner utan att trycka på ALT Prt Scrn (att fånga aktiva fönstret) eller bara Prt Scrn (att fånga hela skärmen inte spara något till klippbordet. |
|
| |||
| |||
| Det kommer inte att spara videobilder till Urklipp (tror jag) Jag vet inte om detta fungerar för video. Låt mig veta och jag kommer att titta runt på rätt program. Prova detta: Print Screen tangenten(vanligtvis bredvid bläddra lås) öppna mspaint(start / alla program / tillbehör / färg) eller liknande program och välj Redigera - Klistra in. För att ta en skärmdump av endast ett fönster i stället för hela skärmen markera det fönster du vill ha och håll nere Alt när du trycker Print Screen. Sedan bara spara pic oavsett i vilken form du vill. Tack vare Krlll för att handledningen. |
|
| |||
| |||
| Japp, försökte alla att det inte finns någonting att klistra. Jag vill inte spara en videobild, bara en ögonblicksbild i Temne av webbkameran bild. Det verkar finnas vissa program på nätet som hävdar att göra detta, problemet är de alla är shareware och kostar att ladda ner som är ok om de fungerar, men inte om de inte gör det. |
|
| |||
| |||
| Du kan behöva en bättre skärm capture utility sedan ett inbyggt i Windows. Det finns många gratis sådana. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skrivarservern skärmen inte fånga upp de flesta video, det är samma om du försöker att fånga upp en viss bild under en film i någon film-spelare du använder. Jag använder screengrab, dess fria, inte kommer paketerat med ad-ware och liknande, och är verkligen riktigt användarvänligt. Captures skärmdumpar av MSN webcam konversationer också.
|
| |||
| |||
| Var försiktig om att hämta webbplats. Site Advisor Review är inte söt. Säker hämta från beslutsfattarnas sida. http://no-nonsense-software.com/freeware/ |
|
| |||
| |||
| Tack för all, folks. Jag ska ge det ett försök. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ledsen för det, kan du redigera eller ta bort länken?
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| D: / är inte tillgängligt felaktig funktion | setsuna Faiz seiei | Drives & Removable Media | 0 | 7 juni 2009 03:23 |
| Cant ändra mitt sunda systemet i vista (Print Screen) | pete21 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 3 februari 2009 04:26 |
| Snälla, hjälp att skriva ut skärmen helhet Opera eller Netscape fönster i XP. | Mohi212 | Multimedia & Codecs | 4 | 27 december 2008 15:21 |
| Online grafik problem efter uppdateringen (Print Screen) | pete21 | PC & Console Gaming | 9 | 7 juli 2008 03:48 |
| Tangentbord inte fungera om inloggning | midget373 | General Hardware Chat | 4 | 8 januari 2008 15:50 |
| Thread Tools | |
| |