![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg er på udkig efter en god kvalitet printer, men det eneste problem jeg har, er jeg har bemærket blækket udskiftning 's er meget kostbare. kan nogen guide mig på denne bedes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle printere, såsom HP & Lexmark, optage printerhoved i patronen.
Dette gør en udskiftning sæt patroner meget dyrt, ofte mere end prisen på printeren. Epson & Brother printere ikke bruge denne metode, deres patroner blot indeholder blæk. Også du kan ofte få kompatible patroner til disse, afhængigt af model. Mit råd ville være ... se for og træffer beslutning på printeren, så kig på nettet for at se om patroner er tilgængelige som kompatible og kontrollere priserne, før du køber printeren. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| tak |
|
| |||
| |||
| Jeg vil altid anbefale en laser printer hvis du kun ønsker sort / hvid eller gråtoner kopi som de altid vil sejre over inkjets om omkostninger. En ny tromle vil koste en masse til at erstatte, men det er ikke så meget som en farve + b / w patronen på mange inkjets og vil løbe 1000 sider. Du kan altid købe en separat fotoprinter.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Farve lasere er temmelig billigt i dag så godt.