![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, olen etsit laadukasta tulostin, mutta ainoa ongelma on, olen huomannut, muste korvaaminen 's ovat erittäin kalliita. voi ketään ohjata minut tällä please |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jotkin tulostimet, kuten HP ja Lexmark, sisällyttämään tulostaa päänsä patruuna.
Tämä tekee korvaavan sarjan värikasetit erittäin kalliita, usein enemmän kuin kustannukset tulostimeen. Epson & Brother tulostimet eivät käytä tätä menetelmää, niiden patruunoita vain sisältää mustetta. Voit myös usein saada yhteensopiva värikasetit näitä, mallista riippuen. Omat neuvot olisivat ... etsiä ja päättää tulostimen sitten katsoa netissä, onko patruunat ovat saatavilla compatibles ja tarkistaa hintoja, ennen kuin ostaa tulostimeen. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| kiitos |
|
| |||
| |||
| Haluan aina neuvoa lasertulostin, jos haluat vain musta ja valkoinen tai harmaa-asteikolla kopioida ne aina lyödä inkjets kustannus. Uusi rumpu maksaa paljon korvata, mutta se ei ole niin paljon kuin väri + b / w sylinteriampullissa monissa inkjets ja kestää 1000 sivua. Voit aina ostaa erillinen valokuvatulostin.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Väri laserit ovat melko halpoja nykyään niin hyvin.