![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik ben op zoek naar een goede printer, maar het enige probleem dat ik heb is dat ik heb gemerkt dat de inkt vervanging 's zijn erg duur. Kan iemand mij leiden op dit aub |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sommige printers, zoals HP & Lexmark, nemen de printkop in de cartridge.
Dit maakt een vervangende set cartridges zeer duur, vaak meer dan de kosten van de printer. Epson & Brother-printers maken geen gebruik van deze methode, hun cartridges net bevatten inkt. Ook kunt u vaak compatible cartridges voor deze, afhankelijk van het model. Mijn advies zou zijn ... zoeken en beslissen over de printer, kijk vervolgens op het net om te zien of de cartridges zijn beschikbaar als compatibles en controleer prijzen, voordat je koopt de printer. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik zou altijd adviseren een laser printer als u wilt dat alleen zwart-wit of grijstinten kopie want zij zullen altijd verslaan inkjetprinters op de kosten. Een nieuw vat zal kosten veel te vervangen, maar het is niet zo veel als een kleur + b / w patroon op vele inkjetprinters en zal duren van 1000 pagina's. U kunt altijd de aankoop van een afzonderlijke foto printer.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kleur lasers zijn redelijk goedkoop tegenwoordig ook.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printers | 3 | De 3 maart 2009 22:54 |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| Printer beschadigen printerpoort. HELP | peter de visser | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2008 06:49 |
| Moeten adviseren pleasebbb | Paul5192 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 25 nov 2007 16:58 |
| Thread Tools | |
| |