![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg er på jakt etter en god kvalitet skriver, men det eneste problemet jeg har er at jeg har lagt merke blekket erstatning er svært kostbart. kan noen guide meg på dette, ta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen skrivere, for eksempel HP og Lexmark, innlemme skrivehode i kassetten.
Dette gjør et nytt sett med blekkpatroner svært dyrt, og ofte mer enn prisen for skriveren. Epson og Brother-skrivere bruker ikke denne metoden, deres cartridges bare inneholde blekk. Dessuten kan du ofte få kompatible patroner for disse, avhengig av modell. Mitt råd ville være ... lete etter og bestemme på skriveren, og deretter se på nettet for å se om patroner er tilgjengelig som compatibles og sjekker priser før du kjøper skriveren. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| takk |
|
| |||
| |||
| Jeg vil alltid råde en laserskriver hvis du bare vil ha svart og hvit eller grå skala kopiere som de vil alltid banke inkjets på pris. En ny trommel koster mye å erstatte, men det er ikke så mye som en farge + b / w kassetten på mange inkjets og vil vare 1000s sider. Du kan alltids kjøpe en separat fotoskriveren.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Farge laser er ganske billig i dag også.