![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Jag söker en bra skrivare, men det enda problemet jag har är att jag har märkt att bläck ersättning är mycket dyra. kan någon vägleda mig på den här tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vissa skrivare, såsom HP och Lexmark, införliva skrivhuvud i patronen.
Detta gör att ett byte av bläckpatroner mycket dyra, ofta mer än kostnaden för skrivaren. Epson & Brother skrivare inte använder denna metod, deras patroner bara innehåller bläck. Dessutom kan du ofta få kompatibla patroner till dessa, beroende på modell. Mitt råd skulle vara ... leta efter och besluta om skrivaren och sedan titta på nätet för att se om patroner finns som kompatibla och kontrollera priserna innan du köper skrivaren. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| tack |
|
| |||
| |||
| Jag skulle alltid råda en laserskrivare om du bara vill ha svart och vitt eller grå skala kopiera eftersom de alltid kommer att slå inkjets på kostnaden. En ny trumma kostar mycket att byta men det är inte så mycket som en färg + b / w tonerkassetten på många inkjets och kommer att pågå 1000s sidor. Du kan alltid köpa en separat fotoskrivare.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Färg lasrar är ganska billigt nuförtiden också.