menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Počítačový hardware > Digitální zobrazovací & Tiskárny

Register

Tiskárna Damaging port tiskárny. NÁPOVĚDA

Reply

Thread Nástroje
Old 4. června 2008, 06:49
Nový člen skupiny

Default Tiskárna Damaging port tiskárny. NÁPOVĚDA

Jsem problém s tiskárnami.
Tiskárny: HP LaserJet 4 +, HP Inkoustové 820cxi
Byly připojeny k počítači Dell P4, bude problém nastal tisku a tiskových chyb přišel někdo pokusil přeinstalací XP opět žádné štěstí. Odstraňte ovladače a tiskárny ikon, restartujte počítač, ale nemá auto vybrat tiskárny.
Tak jsem přeformátovaný mechaniky a bingo auto přišel a detekuje instalované tiskárny, které používají 4 + nejvíce, když se používají Inkoustové, několikrát nebo tam je zádrhel, nebude tisknout. V poslední době jí to udělal já přeformátovaný, bez úspěchu, protože není nic pocházející z portu tiskárny, mrtvých (pokusil dos příkazy nic), Zkoušel jsem USB - paralelní adapter, nejprve jej nefungujících, pak to funguje OK s 4 +, ale ne s 820.
Tak to mám jiné jednotky, je formátován vyzvednout v tiskárnách, opět s použitím 820, papír zaseknutý a byli zpět do stejného scénáře, co přichází z portu tiskárny. Co jsem udělal bylo oznámení, že když jsem se snažil vytisknout zkušební stránku, na monitoru se zdá blikání pak zastaví o 1 až 2 minuty začne zase říkají blikání po dobu 20 sekund, pak si myslím, že zastávka je 820, je tam i tak, že na 820 může mít vadu a poškození základní desky
Jsem přeinstalovat XP pomocí upgrade, stále ještě nebude auto vybrat tiskárny (I didn't přelomu obnovení systému)
Jsem změnil kabel tiskárny do jedné používám stále nic.
Já jsem ještě přeformátovat a přeinstalovat, nemám teď, proč a jak ji mohou poškodit tiskárnu přístavu. Může to být poškozen změnou tiskárny, pokud je zapnutý? Nikdo neřekne vám pravdu.
Tady v Ghaně držení na náhradní díly mohou být velmi obtížné.
Prosím vážné pomoc a rady potřebné.
Pozdravy
Peter
Reply

Register

Záložky

Podobná témata