mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Printer skadelige printer port. HJÆLP

Reply

Thread Tools
Old 4. juni 2008, 06:49
Ny Medlem Gruppen

Default Printer skadelige printer port. HJÆLP

Jeg har et problem med printere.
Printere: HP LaserJet 4 + og HP Inkjet 820cxi
De var tilsluttet en Dell P4, vil udskrivning at der opstod et problem og udskrive fejl kom, nogen har forsøgt at geninstallere XP igen ingen lykke. Slet driverne og printeren ikoner, reboot, men computeren ikke automatisk hente de printere.
Så jeg omformateret drevet og bingo auto opdager kom og installerede printere, de bruger 4 + mest, når de bruger Inkjet, et par gange, eller der er en hikke, vil den ikke udskrive. Sidste gang det skete denne Jeg omformateret, uden succes, fordi der er ikke noget der kommer fra den printer port, døde (forsøgte dos kommandoer intet), jeg prøvede en USB - parallel adapter, i første omgang den ikke fungerer ordentligt, så er det arbejde ok med 4 +, men ikke med 820 indbyggere.
Så de fik en anden enhed, formateret det steg de printere, igen ved hjælp af de 820, papiret sidder fast og var tilbage til det samme scenario, intet kommer fra printer port. Hvad jeg gjorde meddelelse var, at når jeg forsøger at udskrive en testside, monitorens synes at flimre derefter den stopper omkring 1 - 2 minutter det vil starte forfra flimren sige for 20 sekunder, så stopper jeg synes, det er 820, er der alligevel, at de 820 kan have en fejl og skader bundkortet
Jeg geninstalleret XP bruger opgraderingen, stadig ikke vil automatisk vælge de printere, (jeg har ikke tur system gendanne)
Jeg har ændret den printer kabel til en jeg bruger stadig ingenting.
Jeg er endnu ikke omformatere og geninstallere jeg ikke nu, hvorfor eller hvordan det kan skade den printer port. Kan det blive beskadiget ved at ændre de printere, hvis den er tændt? Ingen fortæller dig sandheden.
Her i Ghana at få fat i reservedele kan være meget vanskelig.
Please alvorlig hjælp og rådgivning, der er nødvendig.
Hilsen
Peter
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printere 3 3 marts 2009 22:54
Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt themadpanda1989 Digital Imaging & Printere 8 30. sep 2008 05:02
Brug for en ny printer ... craiig Digital Imaging & Printere 3 4. maj 2008 04:39
Printer tinkerbell Networking, Modemer & VoIP 16 28 november 2007 15:00
New Printer - 3 funktioner i 1 printer ... Cubeox General Hardware Chat 2 21. okt 2006 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.