![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen ongelma kirjoittimet.
Tulostimet: HP LaserJet 4 +: n ja HP Inkjet 820cxi Ne oli liitetty Dell P4, tulee tulostaa ongelma ilmeni ja tulostaa virhe tuli, joku yritti asentaa XP uudelleen ei onnea. Poista ohjaimet ja tulostimen kuvakkeita, uudelleenkäynnistä, mutta tietokone ei automaattisesti valita kirjoittimet. Joten uudelleen asemaan ja bingo Auto tunnistaa tuli ja asentanut tulostimet, he käyttävät 4 + eniten, kun he käyttävät Mustesuihku, muutaman kerran tai siellä on hikka, se ei tulosta. Viime kerralla se ei tällä uudelleen, ilman menestystä, koska ei ole mitään lähtöisin tulostinportin kuolleet (yritti dos komennot mitään), olen yrittänyt USB - rinnakkaiskaupan sovittimen, ensi se ei toimi kunnolla, niin se toimii ok kanssa 4 + mutta ei 820. Joten he saivat toisen yksikön Muotoillun nousi kirjoittimet käyttämällä jälleen 820, paperi juuttunut ja ne takaisin samaan skenaariossa mitään peräisin tulostimeen satamaan. Mitä tein huomautus oli, että kun olin yrittää tulostaa testisivun, monitori näyttää välkyntä sitten se pysähtyy noin 1 - 2 min se alkaa jälleen välkyntä sanoa 20 sekuntia sitten lopettaa Mielestäni se on 820, on olemassa joka tapauksessa, että 820 voi olla vika ja vahinkojen emolevyn Olen asentanut XP käyttämällä päivitystä, vielä ei ole automaattinen valinta kirjoittimet, (en vaihteessa järjestelmän palauttaminen) Olen muuttanut tulostimen kaapeli, jota voin käyttää vielä mitään. En ole vielä uudelleen ja asenna, en nyt, miksi tai miten se voi vahingoittaa tulostimen satamaan. Voiko se olla vioittunut muuttamalla tulostimet, jos se on päällä? Kukaan ei kertoo sinulle totuuden. Täällä Ghana saada kiinni varaosia voi olla hyvin vaikeaa. Ole hyvä ja vakava apua ja neuvoja tarvitaan. Terveisin Peter |