![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een probleem met printers. Printers: HP LaserJet 4 + en HP Inkjet 820cxi Zij werden aangesloten op een Dell P4, zal het afdrukken van een probleem opgetreden en print fout kwam, iemand geprobeerd herinstallatie XP opnieuw geen geluk. Verwijder het stuurprogramma en de printer iconen, reboot, maar de computer niet automatisch ophalen van de printers. Dus ik opnieuw het station en de bingo de auto detecteert kwam en de installatie van de printer, ze maken gebruik van de 4 + het meest, wanneer zij gebruik maken van de Inkjet, een paar keer of er een hik, het zal niet printen. De laatste tijd heb ik geformatteerd, zonder succes, want er is niets uit de printer poort, dood (geprobeerd dos commando niets), heb ik geprobeerd een USB - parallelle adapter, op het eerste niet goed werkt, dan werkt het ok met de 4 +, maar niet met de 820. Dus kregen ze een andere eenheid, geformatteerd hij opgepikt van de printers, wederom met behulp van de 820, het papier vastgelopen en werden terug naar hetzelfde scenario, niets uit de printer poort. Wat ik deed mededeling was dat toen ik probeerde om een testpagina afdrukken, de monitor lijkt te flikkeren, dan stopt ongeveer 1 tot 2 minuten is het opnieuw beginnen flikkeren zeggen voor 20 seconden dan stop ik denk dat het de 820, is er toch dat de 820 kan een fout en de schade het moederbord Ik XP opnieuw geïnstalleerd met behulp van de upgrade nog steeds niet automatisch kiezen de printers, (heb ik niet weer van het systeem te herstellen) Ik heb de printer kabel aan de ene gebruik ik nog steeds niets. Ik ben nog niet opnieuw en opnieuw, dat doe ik nu niet waarom, of hoe het kan schade veroorzaken aan de printer poort. Kan worden beschadigd door het veranderen van de printers als deze is ingeschakeld? Niemand vertelt je de waarheid. Hier in Ghana te houden van reserveonderdelen kan erg moeilijk zijn. Gelieve serieuze hulp en advies nodig. Groeten Peter |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printers | 3 | De 3 maart 2009 22:54 |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| Nood aan een nieuwe printer ... | craiig | Digital Imaging & Printers | 3 | De 4 mei 2008 04:39 |
| Printer | Tinkerbell | Netwerken, modems & VoIP | 16 | 28 nov 2007 15:00 |
| Nieuwe printer - 3 functies in 1 printer ... | Cubeox | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 okt 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |