![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med skrivere. Skrivere: HP LaserJet 4 + og HP Inkjet 820cxi De ble koblet til en Dell P4 vil skrive ut et problem oppstod og print feilen kom, noen prøvde å installere XP på nytt nei. Slett driverne og skriveren ikoner, omstart, men ikke datamaskinen automatisk velge skrivere. Så jeg omformatert stasjonen og bingo autokonfigurasjonsverktøyet oppdager kom og installerte skrivere, de bruker 4 + mest, når de bruker Inkjet, noen ganger, eller det er en hikke, vil ikke skrive ut. Forrige gang det gjorde dette jeg omformateres, uten å lykkes, fordi det er ingenting som kommer fra skriverporten, døde (forsøkt dos kommandoene ingenting), prøvde jeg en USB - parallell adapter, først den ikke fungerer optimalt, og det fungerer ok med 4 +, men ikke med 820. Så de har en annen enhet, formatert den plukket opp skrivere, igjen ved hjelp av 820, papiret fast og var tilbake til samme scenario, ingenting kommer fra skriverporten. Det jeg gjorde varsel var at når jeg prøver å skrive ut en testside, skjermen virker flimmer så stopper ca 1 - 2 minutter, vil den begynne på nytt flimmer si på 20 sekunder så stopper jeg tror det er den 820, er det likevel at i 820 kan ha en feil og skader hovedkortet Jeg reinstallert XP bruker oppgraderingen, fortsatt ikke vil automatisk velge skrivere, (det gjorde jeg ikke slå av Systemgjenoppretting) Jeg har endret skriverkabelen til en jeg bruker fortsatt ingenting. Jeg er ennå å formatere og installere jeg ikke nå hvorfor eller hvordan det kan skade skriveren port. Kan det bli ødelagt ved å endre skrivere hvis den er slått på? Ingen forteller deg sannheten. Her i Ghana får tak i deler kan være svært vanskelig. Vær seriøs hjelp og råd trengs. Hilsen Peter |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? | settoogo | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Trenger du en ny skriver ... | craiig | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 4 mai 2008 04:39 |
| Skriver | tinkerbell | Nettverk, modem og VoIP | 16 | 28 nov 2007 15:00 |
| New Printer - 3 funksjoner i 1 skriveren ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21 oktober 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |