vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Tulostimen ajurit

Reply

Thread Tools
Old 29 tammikuu 2008, 01:51
Uusi Jäsen

Default Tulostimen ajurit

Hi jälleen

Onko sinulla toinen ongelma.

Minulla on Olivetti Aby Way tulostin - mutta levy on naarmuuntunut ja olen juuri ostanut uuden tietokoneen ja haluaisin ladata ohjaimia, jotta voin käyttää sitä. Kun ladata sen Olivetti sivuston se sanoa, tämä tiedosto on vahingoittunut.

kukaan voi auttaa please?

Kiitos
Lynne
Old 29 tammikuu 2008, 02:51
Rahoittajien ryhmän

Default Tulostimen ajurit

Quote:
Originally Posted by lynne9999 View Post
Hi jälleen

Onko sinulla toinen ongelma.

Minulla on Olivetti Aby Way tulostin - mutta levy on naarmuuntunut ja olen juuri ostanut uuden tietokoneen ja haluaisin ladata ohjaimia, jotta voin käyttää sitä. Kun ladata sen Olivetti sivuston se sanoa, tämä tiedosto on vahingoittunut.

kukaan voi auttaa please?

Kiitos
Lynne
Oletan tarkoita millään tavalla. Sähköpostipalveluista parhaan, tai jos kerrot meille, mitkä kuljettajan yksi meistä voi vahvistaa, että ongelma on niiden lopussa ole sinun.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lazer Printer vs. mustesuihkukirjoitin? settoogo Digital Imaging & Tulostimet 3 3. Maaliskuu 2009 22:54
Dell 720-tulostimen virhesanoma Määritetty kirjoitin moniter on unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Tulostimet 8 30 Sep 2008 05:02
Printer Vahingolliset tulostimen portti. OHJE peter kalastaja Digital Imaging & Tulostimet 0 4th Jun 2008 06:49
Etsitkö kuljettajat Gryff Multimedia & Codecs 2 23. Joulukuu 2007 03:42
New Printer - 3 toimintoja 1 kirjoitin ... Cubeox Rautatavaran Chat 2 21. lokakuu 2006 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.