mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Printer Drivers

Reply

Thread Tools
Old 29 jan 2008, 01:51
Nieuw Lid Fractie

Default Printer Drivers

Hi Again

Heb je een ander probleem.

Ik heb een Olivetti Aby Way printer - maar de schijf is bekrast en ik heb net een nieuwe pc gekocht en wil het downloaden van de drivers, dus ik kan gebruiken. Toen ik het downloaden van de site Olivetti zij zeggen dat dit bestand is beschadigd.

kan iemand helpen aub?

Bedankt
Lynne
Old 29 januari 2008, 02:51
Donor Groep

Default Printer Drivers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lynne9999 View Post
Hi Again

Heb je een ander probleem.

Ik heb een Olivetti Aby Way printer - maar de schijf is bekrast en ik heb net een nieuwe pc gekocht en wil het downloaden van de drivers, dus ik kan gebruiken. Toen ik het downloaden van de site Olivetti zij zeggen dat dit bestand is beschadigd.

kan iemand helpen aub?

Bedankt
Lynne
Ik neem aan dat je geen enkele manier. Best e-mail, of indien u ons vertellen waar de bestuurder een van ons kan bevestigen dat het probleem is het einde niet van jou.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printers 3 De 3 maart 2009 22:54
Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN themadpanda1989 Digital Imaging & Printers 8 30e sep 2008 05:02
Printer beschadigen printerpoort. HELP peter de visser Digital Imaging & Printers 0 De 4 juni 2008 06:49
Zoekt chauffeurs Gryff Multimedia & Codecs 2 23 dec 2007 03:42
Nieuwe printer - 3 functies in 1 printer ... Cubeox Algemeen Hardware Chat 2 21 okt 2006 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.