mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Printer Error

Reply

Thread Tools
Old 3. oktober 2008, 10:48
Medlem Gruppen

Default Printer Error

Når jeg udskrive en MS Word-dokument med enhver form for baggrundsviden eller billede, grønne vandrette linier vises. Jeg har gjort det nozzel kontrollere etc etc i Printer Properties og alt ser ud til at være fint.

Hjælp!
Old 3. oktober 2008, 11:27
Donor-Gruppen

Default Printer Error

Har kontrol du gjorde omfatter kontrol af alle blækpatroner er indsat korrekt, og har tilstrækkelig blæk i dem?

Også, har du prøvet at udskrive en testside for at kontrollere det hele fungerer korrekt? gå til: Start> Kontrolpanel> Printere og faxenheder> højreklik på printeren pågældende> klik egenskaber> klik på "Udskriv testside"

Og lad os vide, hvordan det kommer ud.

En anden ting, har du prøvet at udskrive alle billeder fra ethvert andet program? (for at kontrollere, om det er en computer / printer problem, eller en MS Word problem (dette er ikke sandsynligt, skønt))

Det kunne også være en god ide (hvis den stadig ikke udskrives korrekt) til at re-installere printerdrivere (også under forudsætning af kontroller for blæk og siddepladskapacitet patroner er korrekt), og gøre en anden testside for at se, om det løser det .

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 3. oktober 2008, 11:28
Administrator Gruppen

Default Printer Error

Hvad sker der, når du udskriver en lignende side fra et andet program?

EDIT * Beat mig, at tiden thingie lol.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3. oktober 2008, 14:31
Medlem Gruppen

Default Printer Error

Nå printeren lige pludselig gik ligesom den anden dag, efter at jeg gerne havde blækpatronen i der arbejder perfekt bøde for ganske få uger. I erstattes patronen og tekst af nogen art prints helt fint, og det samme gælder grænser etc, men noget med en baggrund eller et billede ser ud til at have bleggrøn vandrette linjer går på tværs, så jeg tror ikke, det er den patroner.

Jeg forsøgte at udskrive en tabel med en grå baggrund i MS Word og de grønne linjer syntes, og det samme gjorde de i WordPad når jeg udskrives samme tabel.
Old 3. oktober 2008, 14:39
Donor-Gruppen

Default Printer Error

Har du forsøgt at ajourføre drivere? og måske skulle du prøve at rense dit trykning hoveder (hvis det er muligt på din printer) som den, der kan hjælpe. Og hvad der skete med testsiden? Er din printer er en alt i en patron, eller gør det kræver særskilte for hver farve?
Old 4. oktober 2008, 01:35
Medlem Gruppen

Default Printer Error

Jeg udskrives en testside, og alt var fint på det.

Jeg har en Epson DX5000, der kræver separate blækpatroner for hver farve.
Old 4. oktober 2008, 01:40
Medlem Gruppen

Default Printer Error

Jeg har netop forsøgt opdatering af drivere til det, og det sagde der ikke var nogen bedre match end hvad der allerede findes!
Old 4. oktober 2008, 03:55
Donor-Gruppen

Default Printer Error

Når du siger du har ændret den blækpatroner, hvilke af dem har du skifte?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brother MFC-420CN Printer Fejlmeddelelse dog3074 Digital Imaging & Printere 0 15 juni 2009 13:52
Epson Stylus 4800 - Fejl Installation Printerdriver tinkerbell Digital Imaging & Printere 1 1 juni 2009 12:10
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printere 3 3 marts 2009 22:54
Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt themadpanda1989 Digital Imaging & Printere 8 30. sep 2008 05:02
HP Photosmart 1315 printer fejl jimbeam Digital Imaging & Printere 4 18. sep 2008 03:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.