![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun tulostan a MS Word-asiakirja, jossa minkäänlaista taustaa tai kuvan, vihreä vaakaviivoja näkyviin. Olen tehnyt nozzel tarkistaa jne. jne. Printer Properties ja kaikki näyttää olevan kunnossa. Apu! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tarkastuksia teit tarkistettava kaikki mustepatruunat Lisätään kunnolla, ja on riittävästi musteella niitä?
Lisäksi olet yrittänyt tulostaa testisivun, tarkistaa, että se kaikki toimii oikein? Siirry: Käynnistä> Ohjauspaneeli> Tulostimet ja faksit> oikeus klikkaa tulostimen kysymys> valitse Ominaisuudet> klikkaa "Tulosta testisivu" Ja kerro meille, miten se tulee ulos. Toinen asia, olet yrittänyt tulostamista mitään kuvia muu ohjelma? (tarkistaa, jos kyseessä on tietokone / tulostin ongelma tai MS Word-ongelmia (tämä on epätodennäköistä, vaikka)) Se voisi myös olla hyvä idea (jos se ei vieläkään tulostaa oikein) uudelleen asentaa tulostinohjaimet (myös olettaen, että tarkastukset musteella ja istuma patruunoiden on oikea) ja tehdä uusi testi sivu, jotta näet, jos se korjaa se . My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä tapahtuu, kun tulostat samanlaisen sivun eri hakemuksen?
| |||
| |||
| No kirjoitin vain yhtäkkiä meni kuten muutama päivä sen jälkeen, kun olin ollut mustepatruuna siellä työskentelee täysin sakko aivan muutaman viikon kuluessa. I korvasi patruuna ja teksti minkäänlaista tulostaa täysin kunnossa, samoin kuin rajat jne., mutta mitään tausta-tai kuvaviestin vaikuttaa vaaleanvihreät vaakaviivoja menee perille, niin en todellakaan usko, että se on patruunoita. Yritin tulostaa taulukosta, jossa on harmaa tausta MS Word ja vihreä linjat näyttivät, koska he WordPadissa kun tulostetaan samassa pöydässä. |
|
| |||
| |||
| Oletko kokeillut päivittämällä ohjaimet? ja että ehkä teidän pitäisi yrittää puhdistus teidän tulostus päätä (jos se on mahdollista kirjoittimessa) kuin voisi auttaa. Ja mitä tapahtui testisivulla? Onko tulostin on kaikkien yhdessä sylinteriampullissa, tai se edellyttää erillisen kuin kunkin värin? |
|
| |||
| |||
| I painettu testisivu ja kaikki oli hieno siitä. Olen Epson DX5000, joka vaatii erilliset mustepatruunat kunkin värin. |
|
| |||
| |||
| Olen vain yrittänyt päivittämällä ohjaimet ja se sanoi ei ollut paremmin kuin mitä on jo olemassa! |
|
| |||
| |||
| Kun te sanoitte muuttanut mustepatruunat, mitä teit muutoksen? |