mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Printer Error

Reply

Thread Tools
Old 3 okt 2008, 10:48
Lid Fractie

Toen ik uitprinten een MS Word document met enige vorm van achtergrond of afbeelding, groene horizontale lijnen verschijnen. Ik heb gedaan nozzel controleren etc etc in de Printer Eigenschappen en alles lijkt in orde.

Help!
Old 3 okt 2008, 11:27
Donor Groep

Heeft de controles die u heeft ook de controle op alle inktpatronen worden ingevoegd goed en voldoende inkt in hen?

Ook heeft u geprobeerd het afdrukken van een testpagina, om na te gaan of het allemaal goed werkt? ga naar: Start> Configuratiescherm> Printers en faxapparaten> klik met de rechtermuisknop op de printer in kwestie> klik eigenschappen> klik op "Testpagina afdrukken"

En laat ons weten hoe het komt.

Een ander ding, heeft u geprobeerd het afdrukken alle afbeeldingen uit een ander programma? (om te controleren of het is een computer / printer probleem, of een MS-word probleem (dit is waarschijnlijk al))

Het zou ook een goed idee (als deze nog niet af correct) opnieuw te installeren van de printerdrivers (ook de veronderstelling dat de controles voor inkt en zitplaatsen van cartridges is allemaal juist) en heb nog een test pagina om te zien of het probleem hiermee is opgelost .

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 3 okt 2008, 11:28
Administrator Group

Wat gebeurt er als u een dergelijke pagina vanuit een andere applicatie?

EDIT * Beat me die tijd thingie lol.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 okt 2008, 14:31
Lid Fractie

Nou gewoon de printer opeens ging graag dat de andere dag nadat ik had de inktpatroon daar werkt perfect prima voor een paar weken. Ik vervangen van de patroon en de tekst van elke soort prints perfect prima, evenals de grenzen etc, maar alles met een achtergrond of een foto lijkt te hebben bleke groene horizontale lijnen die dwars over, dus ik denk niet dat het de cartridges.

Ik heb geprobeerd om af te drukken uit een tabel met een grijze achtergrond in MS Word en de groene lijnen verscheen, net als zij in WordPad toen ik uitgeprint dezelfde tafel.
Old 3 okt 2008, 14:39
Donor Groep

Heeft u geprobeerd het bijwerken van de stuurprogramma's? en misschien moet je proberen de reiniging van uw afdrukken hoofden (al is het mogelijk op uw printer) als dat kan helpen. En wat is er gebeurd met de testpagina? Heeft uw printer een alles in een patroon, of is zij vereisen aparte die voor elke kleur?
Old 4 okt 2008, 01:35
Lid Fractie

Ik drukte een testpagina af en alles was prima op.

Ik heb een Epson DX5000 waarvoor afzonderlijke inktpatronen voor elke kleur.
Old 4 okt 2008, 01:40
Lid Fractie

Ik heb zojuist geprobeerd het bijwerken van de stuurprogramma's voor haar en zij zei dat er geen betere match dan wat er al!
Old 4 okt 2008, 03:55
Donor Groep

Als je zei dat je veranderd de inktpatronen, welke heb je veranderen?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.