mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Printer Feil

Reply

Thread Tools
Old 3 oktober 2008, 10:48
Medlem Group

Default Printer Feil

Når jeg skriver ut et Word-dokument med noen form for bakgrunn eller bilde, grønn horisontale linjer vises. Jeg har gjort det nozzel sjekke etc etc i skriveregenskaper og alt ser ut til å bli bra.

Hjelp!
Old 3 oktober 2008, 11:27
Donor Group

Default Printer Feil

Hadde sjekker du gjorde omfatte kontroll alle blekkpatroner er satt inn riktig, og har nok blekk i dem?

Dessuten har du prøvd å skrive ut en testside for å kontrollere det hele fungerer? Gå til Start> Kontrollpanel> Skrivere og telefakser> høyreklikk på skriveren i spørsmålet> klikk Egenskaper> klikk på "Skriv ut testside"

Og fortelle oss hvordan det kommer ut.

En annen ting, har du prøvd å skrive ut noen bilder fra noen andre program? (for å sjekke om det er en datamaskin / skriver problem eller en MS Word problem (dette er usannsynlig skjønt))

Det kunne også være en god ide (hvis den fortsatt ikke skrives ut på riktig måte) for å re-installere skriverdrivere (også forutsatt kontrollene for blekk og sitteplasser av kassetter er riktig), og gjøre en testside for å se om det løser det .

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 3 oktober 2008, 11:28
Administrator Group

Default Printer Feil

Hva skjer når du skriver ut en lignende side fra et annet program?

EDIT * slo meg den gang thingie lol.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 oktober 2008, 14:31
Medlem Group

Default Printer Feil

Vel skriveren bare plutselig gikk ut som at den andre dagen etter at jeg hadde hatt blekkpatronen i det fungerer helt fint i mange uker. Jeg byttet ut kassetten og tekst av noe slag utskrifter helt fine, det samme gjør grenser osv., men hva med en bakgrunn eller et bilde ser ut til å ha lyse grønt horisontale linjer som går tvers, så jeg tror ikke det er den patroner.

Jeg prøvde å skrive ut en tabell med grå bakgrunn i MS Word og grønne linjer vist, så gikk de i WordPad når jeg skrives ut samme bord.
Old 3 oktober 2008, 14:39
Donor Group

Default Printer Feil

Har du prøvd å oppdatere drivere? og kanskje du burde prøve rengjøring utskriftsproblemet hodet (hvis det er mulig på din printer) som kan hjelpe. Og hva skjedde med testsiden? Har skriveren har en alt i en patron, eller gjør det krever egne seg for hver farge?
Old 4 oktober 2008, 01:35
Medlem Group

Default Printer Feil

Jeg trykte en testside, og alt var bra på det.

Jeg har en Epson DX5000 som krever separate blekkpatroner for hver farge.
Old 4 oktober 2008, 01:40
Medlem Group

Default Printer Feil

Jeg har bare prøvd å oppdatere driverne for den og den sa det ikke var bedre match enn det som allerede ligger der!
Old 4 oktober 2008, 03:55
Donor Group

Default Printer Feil

Da du sa du endret blekkpatroner, hvilke har dere endret?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Brother MFC 420CN Printer Feilmelding dog3074 Digital Imaging & Skrivere 0 15 juni 2009 13:52
Epson Stylus 4800 - Feil Installere Skriverdriver tinkerbell Digital Imaging & Skrivere 1 1 juni 2009 12:10
Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? settoogo Digital Imaging & Skrivere 3 3 mars 2009 22:54
Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivere 8 30nde sep 2008 05:02
HP Photosmart 1315 skriver feil jimbeam Digital Imaging & Skrivere 4 18nde sep 2008 03:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.