![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg skriver ut et Word-dokument med noen form for bakgrunn eller bilde, grønn horisontale linjer vises. Jeg har gjort det nozzel sjekke etc etc i skriveregenskaper og alt ser ut til å bli bra. Hjelp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hadde sjekker du gjorde omfatte kontroll alle blekkpatroner er satt inn riktig, og har nok blekk i dem?
Dessuten har du prøvd å skrive ut en testside for å kontrollere det hele fungerer? Gå til Start> Kontrollpanel> Skrivere og telefakser> høyreklikk på skriveren i spørsmålet> klikk Egenskaper> klikk på "Skriv ut testside" Og fortelle oss hvordan det kommer ut. En annen ting, har du prøvd å skrive ut noen bilder fra noen andre program? (for å sjekke om det er en datamaskin / skriver problem eller en MS Word problem (dette er usannsynlig skjønt)) Det kunne også være en god ide (hvis den fortsatt ikke skrives ut på riktig måte) for å re-installere skriverdrivere (også forutsatt kontrollene for blekk og sitteplasser av kassetter er riktig), og gjøre en testside for å se om det løser det . Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva skjer når du skriver ut en lignende side fra et annet program?
| |||
| |||
| Vel skriveren bare plutselig gikk ut som at den andre dagen etter at jeg hadde hatt blekkpatronen i det fungerer helt fint i mange uker. Jeg byttet ut kassetten og tekst av noe slag utskrifter helt fine, det samme gjør grenser osv., men hva med en bakgrunn eller et bilde ser ut til å ha lyse grønt horisontale linjer som går tvers, så jeg tror ikke det er den patroner. Jeg prøvde å skrive ut en tabell med grå bakgrunn i MS Word og grønne linjer vist, så gikk de i WordPad når jeg skrives ut samme bord. |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å oppdatere drivere? og kanskje du burde prøve rengjøring utskriftsproblemet hodet (hvis det er mulig på din printer) som kan hjelpe. Og hva skjedde med testsiden? Har skriveren har en alt i en patron, eller gjør det krever egne seg for hver farge? |
|
| |||
| |||
| Jeg trykte en testside, og alt var bra på det. Jeg har en Epson DX5000 som krever separate blekkpatroner for hver farge. |
|
| |||
| |||
| Jeg har bare prøvd å oppdatere driverne for den og den sa det ikke var bedre match enn det som allerede ligger der! |
|
| |||
| |||
| Da du sa du endret blekkpatroner, hvilke har dere endret? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Brother MFC 420CN Printer Feilmelding | dog3074 | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Epson Stylus 4800 - Feil Installere Skriverdriver | tinkerbell | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? | settoogo | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| HP Photosmart 1315 skriver feil | jimbeam | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 18nde sep 2008 03:47 |
| Thread Tools | |
| |