![]() |
|
| |||
| |||
| När jag skriver ut en MS Word-dokument med någon form av bakgrund eller bild, gröna horisontella linjer visas. Jag har gjort nozzel kontrollera etc etc i Skrivaregenskaper och allt verkar vara bra. Hjälp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har de kontroller som du gjorde omfatta kontroll av alla bläckpatroner införas ordentligt, och ha tillräckligt med bläck i dem?
Dessutom har du provat att skriva ut en testsida för att kontrollera det hela fungerar? gå till: Start> Kontrollpanelen> Skrivare och fax> högerklicka på skrivaren i fråga> klicka på Egenskaper> klicka på "Skriv ut testsida" Och låt oss veta hur det kommer ut. En annan sak, har du försökt att skriva ut några bilder från andra program? (för att kontrollera om det är en dator / skrivare problem eller en MS Word problem (det är osannolikt men)) Det kan också vara en bra idé (om det fortfarande inte ut ordentligt) att åter installera skrivardrivrutiner (även om man antar att kontroller för bläck och sittkapacitet patroner är korrekt) och göra en test för att se om det fixar det . Mitt System: Första OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad händer när du skriver ut en liknande sida från en annan applikation?
| |||
| |||
| Tja skrivaren bara plötsligt gick sådär häromdagen när jag skulle haft Bläckpatron där fungerar perfekt böter för flera veckor. Jag ersättas patronen och text av något slag utskrifter helt bra, liksom gränserna etc, men allt med en bakgrund eller bild verkar ha ljusgrön horisontella linjerna går över, så jag tror inte att det är de patroner. Jag försökte skriva ut en tabell med grå bakgrund i MS Word och de gröna linjerna verkade, liksom de i WordPad när jag skrivs ut samma bord. |
|
| |||
| |||
| Har du försökt att uppdatera drivrutinerna? och kanske ska du prova rengöring utskriftsproblemet huvudet (om det är möjligt på din skrivare) som kan hjälpa. Och vad hände med testsidan? Har din skrivare har en allt i en patron, eller krävs det kräver egen redovisning för varje färg? |
|
| |||
| |||
| Jag skrivit ut en testsida och allt var bara bra på det. Jag har en Epson DX5000 som kräver separata bläckpatroner för varje färg. |
|
| |||
| |||
| Jag har bara försökt uppdatera drivrutiner för den och sade att det fanns inget bättre match än vad som redan finns där! |
|
| |||
| |||
| När du sa att du ändrat bläckpatroner, vilka gjorde du ändrar? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Brother MFC-420CN Utskriftsvänlig Felmeddelande | dog3074 | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Epson Stylus 4800 - Fel vid installation Skrivardrivrutin | Tingeling | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Lazer Utskriftsvänlig vs bläckstråleskrivare? | settoogo | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skrivare med felmeddelandet Den angivna skrivaren moniter är unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 30:e sep 2008 05:02 |
| HP Photosmart 1315 skrivare fel | jimbeam | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 18:e sep 2008 03:47 |
| Thread Tools | |
| |