mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Printer Issue ... Forkert Cardrige?

Reply

Thread Tools
Old 11 December 2007, 14:09
Medlem Gruppen

Default Printer Issue ... Forkert Cardrige?

Jeg forsøger at gøre en Cannon Ip1000 printer var jeg teste alt og jeg opdagede, ved at ændre inkjet toner cardrige at da det fungerede, var jeg kontrollere 2 cardriges og jeg kontrolleret modeller:

1. E11 T1 A doesnt arbejde i denne printer
2. D11 T1 C værker, men med nogle spørgsmål.

Mit spørgsmål er ... kan det være, at modellen ikke er foreneligt med, at printeren (det fulgte med printeren i første omgang) eller er det, der faktisk er brudt?

Thanks in advance
Old 15 December 2007, 06:03
Medlem Gruppen

Hvis det fulgte med printeren, men stadig ikke virker så er det mest sandsynlige brudt. Når du siger, du forsøger at gøre printeren, hvad mener du?
Old 15 December 2007, 06:14
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Jimmy Hat View Post
Hvis det fulgte med printeren, men stadig ikke virker så er det mest sandsynlige brudt. Når du siger, du forsøger at gøre printeren, hvad mener du?
hehe, undskyld jeg savnede "arbejde" * Im forsøger at gøre printeren arbejde *

Old 20 December 2007, 07:22
Medlem Gruppen

at cardrige kunne have en chip på det, som fortæller dig, hvor mange sider har du udskrevet. Når chippen ankommer til det maksimale antal sider end printeren rapporterer cardrige som tomme, selv om du oplader den. Hvis cardrige er nyere end det er formentlig brudt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC gået galt, helt galt. Any ideas Hvad skal udskiftes? toneus General Hardware Chat 4 21 September 2009 15:26
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printere 3 3 marts 2009 22:54
Windows Forkert Skrifttype Issue - Please Help chubatta Windows-operativsystemer 2 6. feb 2009 14:31
Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt themadpanda1989 Digital Imaging & Printere 8 30. sep 2008 05:02
Printer skadelige printer port. HJÆLP peter fiskeren Digital Imaging & Printere 0 4 juni 2008 06:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.