vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Printer Issue ... Väärä Cardrige?

Reply

Thread Tools
Old 11 joulukuu 2007, 14:09
Jäsen

Default Printer Issue ... Väärä Cardrige?

Olen yrittänyt tehdä Cannon Ip1000 tulostimen Olin testaus kaiken ja sain tietää, muuttamalla Mustesuihkutulostimet väriaineen cardrige, että sitten se toimi, olin tarkastaessaan 2 cardriges ja olen tarkistanut mallit:

1. E11 T1 A doesnt työtä, että tulostin
2. D11 T1 C toimii, mutta joitakin asioita.

Kysymykseni on ... on se, että malli ei ole yhteensopiva että tulostin (se tuli kirjoitinta ensin) tai se, että on todella rikki?

Thanks in advance
Old 15 joulukuu 2007, 06:03
Jäsen

Jos se tuli tulostimen mutta ei vieläkään toimi niin se on todennäköisesti rikki. Kun te sanotte, että te yritätte tehdä tulostin, mitä sinä tarkoitat??
Old 15 joulukuu 2007, 06:14
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Jimmy Hat View Post
Jos se tuli tulostimen mutta ei vieläkään toimi niin se on todennäköisesti rikki. Kun te sanotte, että te yritätte tehdä tulostin, mitä sinä tarkoitat??
hehe, anteeksi Kaipasin "WORK" * Im yrittää tehdä tulostimen työtä *

Old 20 joulukuu 2007, 07:22
Jäsen

että cardrige voisi olla riidanhaluinen se joka kertoo, kuinka monta sivua sinä painettu. Kun siru saapuu enimmäismäärä sivuja kuin kirjoitin ilmoittaa cardrige tyhjiksi, vaikka lataat sen. Jos cardrige on uudempi kuin se on todennäköisesti rikki.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC mennyt pieleen, todella väärin. Ideoita Mitä tulee vaihtaa? toneus Rautatavaran Chat 4 21 syyskuu 2009 15:26
Lazer Printer vs. mustesuihkukirjoitin? settoogo Digital Imaging & Tulostimet 3 3. Maaliskuu 2009 22:54
Windows Väärä Font - ota Ohje chubatta Windows-käyttöjärjestelmät 2 6. Feb 2009 14:31
Dell 720-tulostimen virhesanoma Määritetty kirjoitin moniter on unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Tulostimet 8 30 Sep 2008 05:02
Printer Vahingolliset tulostimen portti. OHJE peter kalastaja Digital Imaging & Tulostimet 0 4th Jun 2008 06:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.