mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Printer Issue ... Verkeerde Cardrige?

Reply

Thread Tools
Old 11 december 2007, 14:09
Lid Fractie

Default Printer Issue ... Verkeerde Cardrige?

Ik probeer om een Kanon Ip1000 printer, ik was het testen van alles en ontdekte ik door het veranderen van de inkjet toner cardrige vervolgens dat het werkte, ik was de controle op de 2 cardriges en ik controleerde de modellen:

1. E11 T1 Een doesnt werken in deze printer
2. D11 T1 C werkt, maar met een aantal kwesties.

Mijn vraag is ... is het dat het model is niet compatibel met deze printer (deze kwam met de printer in de eerste plaats) of is het dat is eigenlijk gebroken?

Thanks in advance
Old 15 december 2007, 06:03
Lid Fractie

Als het kwam met de printer, maar nog steeds niet werkt, dan is het het meest waarschijnlijk gebroken. Als je zegt dat je probeert te maken van de printer, wat bedoel je precies doen?
Old 15 december 2007, 06:14
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy Hat View Post
Als het kwam met de printer, maar nog steeds niet werkt, dan is het het meest waarschijnlijk gebroken. Als je zegt dat je probeert te maken van de printer, wat bedoel je precies doen?
hehe, sorry ik heb gemist "werk" * Im probeert te maken van de printer werk *

Old 20 december 2007, 07:22
Lid Fractie

dat cardrige kan een chip op dat vertelt u hoeveel pagina's heb je afgedrukt. Wanneer de chip aankomt op het maximum aantal pagina's dan de printer meldt het cardrige als leeg, zelfs als u laden. Als de cardrige nieuwer is dan is het waarschijnlijk gebroken.
Reply

Register

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Gone Wrong, Very Wrong. Elke Ideeën Wat moet worden vervangen? toneus Algemeen Hardware Chat 4 21 september 2009 15:26
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printers 3 De 3 maart 2009 22:54
Windows Verkeerde Font Issue - Please Help chubatta Windows besturingssystemen 2 De 6 februari 2009 14:31
Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN themadpanda1989 Digital Imaging & Printers 8 30e sep 2008 05:02
Printer beschadigen printerpoort. HELP peter de visser Digital Imaging & Printers 0 De 4 juni 2008 06:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.