![]() |
|
| |||
| |||
| Ik probeer om een Kanon Ip1000 printer, ik was het testen van alles en ontdekte ik door het veranderen van de inkjet toner cardrige vervolgens dat het werkte, ik was de controle op de 2 cardriges en ik controleerde de modellen: 1. E11 T1 Een doesnt werken in deze printer 2. D11 T1 C werkt, maar met een aantal kwesties. Mijn vraag is ... is het dat het model is niet compatibel met deze printer (deze kwam met de printer in de eerste plaats) of is het dat is eigenlijk gebroken? Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Als het kwam met de printer, maar nog steeds niet werkt, dan is het het meest waarschijnlijk gebroken. Als je zegt dat je probeert te maken van de printer, wat bedoel je precies doen? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| dat cardrige kan een chip op dat vertelt u hoeveel pagina's heb je afgedrukt. Wanneer de chip aankomt op het maximum aantal pagina's dan de printer meldt het cardrige als leeg, zelfs als u laden. Als de cardrige nieuwer is dan is het waarschijnlijk gebroken. |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Gone Wrong, Very Wrong. Elke Ideeën Wat moet worden vervangen? | toneus | Algemeen Hardware Chat | 4 | 21 september 2009 15:26 |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printers | 3 | De 3 maart 2009 22:54 |
| Windows Verkeerde Font Issue - Please Help | chubatta | Windows besturingssystemen | 2 | De 6 februari 2009 14:31 |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| Printer beschadigen printerpoort. HELP | peter de visser | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2008 06:49 |
| Thread Tools | |
| |