mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Printer utgave ... Feil Cardrige?

Reply

Thread Tools
Old 11th Dec 2007, 14:09
Medlem Group

Default Printer utgave ... Feil Cardrige?

Jeg prøver å lage en kanon Ip1000 skriveren var jeg tester alt og jeg oppdaget ved å endre inkjet toner cardrige at da det fungerte, var jeg sjekke 2 cardriges og jeg sjekket modeller:

1. E11 T1 A doesnt work i skriveren
2. D11 T1 C verk, men med noen problemer.

Spørsmålet mitt er ... er det at modellen ikke er kompatibel med skriveren (det fulgte med skriveren i første omgang), eller er det som faktisk er brutt?

Takk på forhånd
Old 15nde Dec 2007, 06:03
Medlem Group

Hvis det fulgte med skriveren, men fortsatt ikke fungerer så er det mest sannsynlig ødelagt. Når du sier at du prøver å gjøre skriveren, hva mener du?
Old 15nde Dec 2007, 06:14
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Jimmy Hat View Post
Hvis det fulgte med skriveren, men fortsatt ikke fungerer så er det mest sannsynlig ødelagt. Når du sier at du prøver å gjøre skriveren, hva mener du?
hehe, beklager jeg savnet "WORK" * Im prøver å gjøre skriveren arbeidet *

Old 20nde Dec 2007, 07:22
Medlem Group

at cardrige kunne ha en chip på den som forteller deg hvor mange sider fant du ut. Når chipen kommer til det maksimale antallet sider enn skriveren rapporterer cardrige som tom, selv om du lader den. Hvis cardrige er nyere enn den er trolig ødelagt.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC Gone Wrong, veldig galt. Eventuelle Ideer Hva må byttes? toneus General Hardware Chat 4 21 september 2009 15:26
Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? settoogo Digital Imaging & Skrivere 3 3 mars 2009 22:54
Windows Wrong Font utgave - Please Help chubatta Windows-operativsystemer 2 6 februar 2009 14:31
Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivere 8 30nde sep 2008 05:02
Printer skadelige skriverporten. HJELP Peter fiskeren Digital Imaging & Skrivere 0 4 juni 2008 06:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.