![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å lage en kanon Ip1000 skriveren var jeg tester alt og jeg oppdaget ved å endre inkjet toner cardrige at da det fungerte, var jeg sjekke 2 cardriges og jeg sjekket modeller: 1. E11 T1 A doesnt work i skriveren 2. D11 T1 C verk, men med noen problemer. Spørsmålet mitt er ... er det at modellen ikke er kompatibel med skriveren (det fulgte med skriveren i første omgang), eller er det som faktisk er brutt? Takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Hvis det fulgte med skriveren, men fortsatt ikke fungerer så er det mest sannsynlig ødelagt. Når du sier at du prøver å gjøre skriveren, hva mener du? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| at cardrige kunne ha en chip på den som forteller deg hvor mange sider fant du ut. Når chipen kommer til det maksimale antallet sider enn skriveren rapporterer cardrige som tom, selv om du lader den. Hvis cardrige er nyere enn den er trolig ødelagt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC Gone Wrong, veldig galt. Eventuelle Ideer Hva må byttes? | toneus | General Hardware Chat | 4 | 21 september 2009 15:26 |
| Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? | settoogo | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Windows Wrong Font utgave - Please Help | chubatta | Windows-operativsystemer | 2 | 6 februar 2009 14:31 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige skriverporten. HJELP | Peter fiskeren | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Thread Tools | |
| |