mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Utskriftsvänlig Utgåva ... Fel Cardrige?

Reply

Thread Tools
Old 11 december 2007, 14:09
Ledamot Gruppen

Default Utskriftsvänlig Utgåva ... Fel Cardrige?

Jag försöker att göra en Cannon Ip1000 skrivaren var jag testa allt och jag upptäckte genom att ändra bläckstråleskrivare toner cardrige att sedan det fungerade, jag var kontrollera 2 cardriges och jag kontrollerat modeller:

1. E11 T1 En icke verk i skrivaren
2. D11 T1 C verk men med vissa frågor.

Min fråga är ... kommer det sig att modellen inte är förenlig med skrivaren (det kom med skrivaren i första hand) eller är det som faktiskt är trasiga?

Tack på förhand
Old 15 december 2007, 06:03
Ledamot Gruppen

Om det följde med skrivaren, men ändå inte fungerar då är det mest sannolikt bruten. När du säger att du försöker göra skrivaren, vad menar du?
Old 15 december 2007, 06:14
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy Hat View Post
Om det följde med skrivaren, men ändå inte fungerar då är det mest sannolikt bruten. När du säger att du försöker göra skrivaren, vad menar du?
hehe, ledsen att jag missade "arbete" * Im försöker göra skrivaren arbete *

Old December 20, 2007, 07:22
Ledamot Gruppen

att cardrige kunde ha ett chip på det som talar om hur många sidor har du tryckt. När chippet kommer till det maximala antalet sidor än skrivaren rapporterar cardrige som tomma, även om du laddar det. Om cardrige är nyare än den är nog trasig.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
PC gått fel, mycket fel. Any ideas Vad behöver bytas? toneus General Hardware Chat 4 21 september 2009 15:26
Lazer Utskriftsvänlig vs bläckstråleskrivare? settoogo Digital Imaging & Skrivare 3 3 mars 2009 22:54
Windows Fel Font Utgåva - Snälla Hjälp chubatta Windows-operativsystem 2 6 februari 2009 14:31
Dell 720 skrivare med felmeddelandet Den angivna skrivaren moniter är unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivare 8 30:e sep 2008 05:02
Utskriftsvänlig skadar skrivarporten. HJÄLP Peter fiskaren Digital Imaging & Skrivare 0 4 juni 2008 06:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.