mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Printer Jockey Software

Reply

Thread Tools
Old 26 februar 2009, 03:47
Bandlyst Gruppen

Default Printer Jockey Software

Hej Venner,

Jeg hører om nye printersoftwaren og jeg vil gerne vide mere om Printer Jockey Software? Hvordan fungerer det? Er det arbejde for alle Printere eller denne software er arbejde for kun udvalgte printere? Kan vi anbefale denne software til nogle en ellers?

Please help ...
Old 26 februar 2009, 11:39
Medlem Gruppen

Printer Jockey er blot endnu et trykkeri forvaltning software. Det er at udskifte vinduer udskrivning "software", som håndterer alle dine udskriftsjob

Det fungerer kun med Epson printere.
Old 1 marts 2009, 23:27
Bandlyst Gruppen

Hej Aashaiba,

Tak for dit svar. Jeg takker Dem for Deres hjælp. Som du sige, at det kun virker med Epson printere. Jeg har et spørgsmål i mit sind. Er denne software er udviklet af Epson printere? Jeg har lige spørge dig.

Anyway Thanks you very much for din store støtte.
Old 2. marts 2009, 10:16
Medlem Gruppen

Fra hvad jeg har læst det er ikke gjort min Epson men med "C-Horse Software Inc."
Old 2 marts 2009, 23:14
Bandlyst Gruppen

Hej Aashaiba,

Hvis det er muligt for dig, bedes du sende mig dette link, hvor du læse det. Jeg vil gerne læse den og øge min viden. Jeg bruger også Google Search og fundet resultatet med brug af "C-Horse Software Inc." søgeord.

Igen mange tak for du hjælpe.
Old 3 marts 2009, 07:53
Medlem Gruppen

Det er selvfølgelig C-hest software, fordi den siger, at det på http://www.c-horsesoftware.com/
Old 3 marts 2009, 22:38
Bandlyst Gruppen

Hej Aashaiba,

Jeg besøger den pågældende webadresse, og jeg fik alle de oplysninger om Printer Jockey Software. Please hjælp mig i én ting mere, Hvis du kender nogen online printer blækpatroner, laser tonerkassetter, papir, og andre printer dele leverandør med kvalitetssikring, der er bedst i din viden, så kan du foreslå mig.

Tak for din hjælp på forhånd ...
David.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.