![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ystävät, Puhutaan uuden tulostimen ohjelmisto ja haluaisin tietää enemmän Printer Jockey Software? Miten se toimii? Onko se työtä kaikille Tulostimet tai tämä ohjelmisto on työtä vain valitut tulostimet? Voimme suositella tätä ohjelmistoja noin muuten? Ole hyvä ja auta ... |
|
| |||
| |||
| Printer Jockey on juuri toisen tulostus hallinnan ohjelmistoja. Se on korvata ikkunat painatus "ohjelmistot", joka käsittelee kaikki tulostustyöt Se toimii vain Epsonin tulostimia. |
|
| |||
| |||
| Hei Aashaiba, Kiitos vastauksesta. Olen kiitollinen teille teidän apuanne. Kuten te sanotte, se toimii vain Epsonin tulostimia. Minulla on yksi kysymys mielessäni. Onko tämä ohjelmisto on tehnyt Epsonin tulostimia? Haluan vain kysyä teiltä. Anyway Thanks you very much for your suurta tukea. |
|
| |||
| |||
| Sen perusteella, mitä olen lukenut sitä ei tehdä minun Epson vaan "C-Horse Software Inc." |
|
| |||
| |||
| Hei Aashaiba, Jos mahdollista, että te, Voisitteko lähettää minulle, että linkkiä, jossa voit lukea sen. Haluaisin lukea sen ja lisätä minun tietääkseni. Olen myös käyttää google haku ja todettu tulos käyttöön "C-Horse Software Inc." avainsanan. Jälleen kerran paljon kiitoksia sinulle apua. |
|
| |||
| |||
| Se on tietenkin C-hevonen ohjelmisto, koska se kertoo sen http://www.c-horsesoftware.com/ |
|
| |||
| |||
| Hei Aashaiba, Vierailen että url ja sain kaikki tiedot Printer Jockey Software. Ole hyvä ja auta minua vielä yksi asia, jos tiedät mitä tahansa online-tulostimen värikasetit, laser väriainekasetit-, paperi-, ja muut tulostimen osien toimittajan laadunvarmistuksesta, jolla on paras tietämättäsi sitten ota ehdottaa minulle. Kiitos avusta etukäteen ... David. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lazer Printer vs. mustesuihkukirjoitin? | settoogo | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 3. Maaliskuu 2009 22:54 |
| Dell 720-tulostimen virhesanoma Määritetty kirjoitin moniter on unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Tulostimet | 8 | 30 Sep 2008 05:02 |
| Printer Vahingolliset tulostimen portti. OHJE | peter kalastaja | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 4th Jun 2008 06:49 |
| Printer | Tinkerbell | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 16 | 28. marraskuu 2007 15:00 |
| New Printer - 3 toimintoja 1 kirjoitin ... | Cubeox | Rautatavaran Chat | 2 | 21. lokakuu 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |