mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Printer Jockey Software

Reply

Thread Tools
Old 26 februari 2009, 03:47
Banned Groep

Hallo Vrienden,

Ik hoor over nieuwe printer software en ik wil graag meer weten over Printer Jockey Software? Hoe werkt het? Is het werk voor alle printers of deze software is het werk voor alleen geselecteerde printers? Kunnen we raden deze software aan een aantal anders?

Please help ...
Old 26 februari 2009, 11:39
Lid Fractie

Printer Jockey is gewoon een ander drukwerk management software. Het is ter vervanging van de ramen afdrukken "programmatuur" die behandelt alle afdruktaken

Het werkt alleen met de Epson-printers.
Old 1 maart 2009, 23:27
Banned Groep

Hallo Aashaiba,

Bedankt voor uw antwoord. Ik dank u voor uw hulp. Zoals je zegt, Het werkt alleen met de Epson-printers. Ik heb een vraag in mijn achterhoofd. Is deze software is gemaakt door de Epson-printers? Ik vraag je.

In ieder geval bedankt u hartelijk voor uw grote steun.
Old De 2 maart 2009, 10:16
Lid Fractie

Van wat ik heb gelezen is het niet mijn Epson maar door de "C-Horse Software Inc"
Old 2 maart 2009, 23:14
Banned Groep

Hallo Aashaiba,

Zo mogelijk voor u, kunt u stuur me die link waar u lezen. Ik zou graag willen lezen en het vergroten van mijn kennis. Soms gebruik ik ook google zoeken en vond het resultaat met het gebruik van "C-Horse Software Inc" trefwoord.

Nogmaals hartelijk dank voor je hulp.
Old 3 maart 2009, 07:53
Lid Fractie

Het is uiteraard C-paard-software, omdat zij zegt dat het op http://www.c-horsesoftware.com/
Old 3 maart 2009, 22:38
Banned Groep

Hallo Aashaiba,

Ik bezoek deze url en ik heb alle informatie over de printer Jockey Software. Please help me in een ding, Als je weet welke online printer cartridges, laser toner cartridges, papier en andere printer delen leverancier met kwaliteitsborging die het beste bij uw kennis neem dan stel mij.

Bedankt voor uw hulp op voorhand ...
David.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.