mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Printer Jockey Software

Reply

Thread Tools
Old 26th Feb 2009, 03:47
Banned Group

Default Printer Jockey Software

Hei Venner,

Jeg hører om nye skriverprogramvaren, og jeg vil gjerne vite mer om Printer Jockey Software? Hvordan fungerer det? Er det virke for alle skrivere eller denne programvaren fungerer for kun utvalgte skrivere? Kan vi anbefale denne programvaren til noen andre?

Vennligst hjelp ...
Old 26th Feb 2009, 11:39
Medlem Group

Printer Jockey er bare en annen utskrift administrasjonsprogramvare. Det er å erstatte Windows Printing "software", som håndterer alle utskriftsjobbene

Det fungerer bare med Epson skrivere.
Old 1 mars 2009, 23:27
Banned Group

Hei Aashaiba,

Takk for svar. Jeg takknemlig for deg til hjelp. Som du sier, det fungerer bare med Epson skrivere. Jeg har et spørsmål i mitt sinn. Er denne programvaren er laget av Epson skrivere? Jeg spør deg.

Allikevel Takk skal du ha for god støtte.
Old 2 mars 2009, 10:16
Medlem Group

Fra hva jeg har lest er det ikke gjort min Epson men av "C-Horse Software Inc."
Old 2 mars 2009, 23:14
Banned Group

Hei Aashaiba,

Hvis det er mulig for deg, kan du sende meg link hvor du lese den. Jeg vil gjerne lese den og øke min kunnskap. Jeg bruker også google søk og fant resultat med bruk av "C-Horse Software Inc." søkeordet.

Igjen takk for hjelpen.
Old 3 mars 2009, 07:53
Medlem Group

Det er selvsagt C-hest programvare fordi det står det på http://www.c-horsesoftware.com/
Old 3 mars 2009, 22:38
Banned Group

Hei Aashaiba,

Jeg går som url og jeg har all informasjon på skriverinstallasjon Jockey Software. Behage hjelpe meg på en ting, hvis du kjenner noen online skriver blekkpatroner, laser tonerkassetter, papir og andre skriveren deler leverandør med kvalitetssikring som er best i din kunnskap kan du foreslå meg.

Takk for hjelpen på forhånd ...
David.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.