![]() |
|
| |||
| |||
| Hello Friends, Jag hör om nya skrivarprogramvaran och jag skulle vilja veta mer om Utskriftsvänlig Jockey Software? Hur fungerar det? Är det arbete för alla skrivare eller denna programvara för endast utvalda skrivare? Kan vi rekommendera detta program till någon annan? Please help ... |
|
| |||
| |||
| Utskriftsvänlig Jockey är bara en tryckning programvara. Det är att byta ut fönstren utskrift "programvara" som hanterar alla dina utskrifter Det fungerar bara med Epson-skrivare. |
|
| |||
| |||
| Hej Aashaiba, Tack för ditt svar. Jag tackar er för er hjälp. Som du säger, det fungerar bara med Epson-skrivare. Jag har en fråga i mitt sinne. Är detta program görs av Epson skrivare? Jag ber er. Hursomhelst Tack så mycket för ert stora stöd. |
|
| |||
| |||
| Från vad jag har läst det är inte min Epson men med "C-Horse Software Inc." |
|
| |||
| |||
| Hej Aashaiba, Om det är möjligt för dig, Kan du skicka mig länken där du läsa det. Jag skulle vilja läsa den och öka min kunskap. Jag använder google sökning och fann resultatet med användning av "C-Horse Software Inc." sökord. Återigen tack så mycket för er hjälp. |
|
| |||
| |||
| Det är givetvis C-häst programvara eftersom det säger att det på http://www.c-horsesoftware.com/ |
|
| |||
| |||
| Hej Aashaiba, Jag besöker den url och jag har all information om Utskriftsvänlig Jockey Software. Snälla hjälp mig i en sak, om du vet någon online skrivare färgpatroner, laser tonerkassetter, papper och andra skrivaren delar leverantör med kvalitetssäkring som är bäst i dina kunskaper då du föreslår mig. Tack för hjälpen i förväg ... David. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lazer Utskriftsvänlig vs bläckstråleskrivare? | settoogo | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skrivare med felmeddelandet Den angivna skrivaren moniter är unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 30:e sep 2008 05:02 |
| Utskriftsvänlig skadar skrivarporten. HJÄLP | Peter fiskaren | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Utskriftsvänlig | Tingeling | Nätverk, Modem & VoIP | 16 | 28 november 2007 15:00 |
| Ny skrivare - 3 funktioner i 1 skrivare ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21 oktober 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |