![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig virkelig ked af, hvis det er det forkerte sted, men jeg er håbløs og desperat! ![]() Jeg har en to laptops både køre Vista, min mand har sat op, så vi kan dele printeren, der er sat op på vores vigtigste desk top pc. printeren er HP Deskjet 3840 Series. På den ene laptop det virker vidunderligt ingen hassel, men på min laptop (overraskelse overraskelse) alt, hvad jeg udskriver, prints baglæns! Jeg har kontrolleret og kontrolleret igen, at indstillingerne er de samme, som de er! Please kan du sender i almindeligt engelsk som min computer viden er meget begrænset! På forhånd tak |
|
| |||
| |||
| lol! Tak for at flytte den, howeve jeg gjorde leger med tanken om at sætte det i denne her! Bør har tillid til mine instinkter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kender du, hvis der er HP software på hver af de computere? Hvis der er kan der være en mulighed for at spejle billedet i indstillingerne eller andet sted. Jeg kan ikke hjælpe dig mere, fordi jeg ikke ved noget reelt om Vista (virkelig er på tide for mig at lære)
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem Networking min printer | Diorio | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 31 januar 2009 04:07 |
| Olivetti Anyway Printer problem | Pete-Rock | Digital Imaging & Printere | 2 | 14 juni 2008 13:55 |
| Delt Printer - Network konfiguration Problem | Nikronius | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 8 februar 2008 16:42 |
| HP1015 laserprinter Problem | pudds | Digital Imaging & Printere | 2 | 22 december 2007 00:19 |
| Problem med min USB-enheder (flash disk, printer mv. | kpbotbot | Drives & flytbare medier | 2 | 2. sep 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |