mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Printer problem

Reply

Thread Tools
Old 17. november 2007, 14:11
Ny Medlem Gruppen

Default Printer problem

Jeg er virkelig virkelig ked af, hvis det er det forkerte sted, men jeg er håbløs og desperat!

Jeg har en to laptops både køre Vista, min mand har sat op, så vi kan dele printeren, der er sat op på vores vigtigste desk top pc. printeren er HP Deskjet 3840 Series. På den ene laptop det virker vidunderligt ingen hassel, men på min laptop (overraskelse overraskelse) alt, hvad jeg udskriver, prints baglæns! Jeg har kontrolleret og kontrolleret igen, at indstillingerne er de samme, som de er! Please kan du sender i almindeligt engelsk som min computer viden er meget begrænset!

På forhånd tak
Old 17 November 2007, 14:33
Ny Medlem Gruppen

Default Printer problem

lol! Tak for at flytte den, howeve jeg gjorde leger med tanken om at sætte det i denne her! Bør har tillid til mine instinkter
Old 17 November 2007, 16:11
Redaktør Gruppen

Default Printer problem

Kender du, hvis der er HP software på hver af de computere?

Hvis der er kan der være en mulighed for at spejle billedet i indstillingerne eller andet sted.

Jeg kan ikke hjælpe dig mere, fordi jeg ikke ved noget reelt om Vista (virkelig er på tide for mig at lære)

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problem Networking min printer Diorio Networking, Modemer & VoIP 5 31 januar 2009 04:07
Olivetti Anyway Printer problem Pete-Rock Digital Imaging & Printere 2 14 juni 2008 13:55
Delt Printer - Network konfiguration Problem Nikronius Networking, Modemer & VoIP 2 8 februar 2008 16:42
HP1015 laserprinter Problem pudds Digital Imaging & Printere 2 22 december 2007 00:19
Problem med min USB-enheder (flash disk, printer mv. kpbotbot Drives & flytbare medier 2 2. sep 2007 01:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.