vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Tulostin ongelma

Reply

Thread Tools
Old 17 marraskuu 2007, 14:11
Uusi Jäsen

Default Tulostin ongelma

Olen todella todella pahoillani, jos tämä on väärässä paikassa, mutta olen toivoton ja epätoivoinen!

Minulla on kaksi läppäreissä sekä suorittaa näköala, mieheni on asettanut niin, että voimme jakaa tulostimen, joka on perustettu tärkein tietokoneharjoitus st. tulostin on HP Deskjet 3840-sarjassa. Ensinnäkin laptop se toimii ihmeellisesti ei Hassel, mutta minun laptop (yllätys yllätys) kaikki i tulostaa, tulostaa taaksepäin! Olen tarkistanut ja tarkistetaan uudelleen että asetukset ovat samat, joita ne ovat! Pyydän teitä virka plain Englanti kuten minun tietokone tuntemus on hyvin rajallinen!

Kiitos jo etukäteen
Old 17 marraskuu 2007, 14:33
Uusi Jäsen

Default Tulostin ongelma

lol! Kiitos siirtämällä sitä, howeve tein lelun kanssa ajatus että se tässä yksi! Jos olet luotettu minun vaistoni
Old 17 marraskuu 2007, 16:11
Moderator Group

Default Tulostin ongelma

Ettekö tiedä, onko HP: n ohjelmisto jokaisen tietokoneet?

Jos ei voi olla vaihtoehto peilille kuvan asetuksia jonnekin.

En voi auttaa sinua enemmän, koska en tiedä mitään todella noin Vista (todellakin aika minulle oppia)

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelma Networking minun Printer Diorio Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 31. Jan 2009 04:07
Olivetti Joka tapauksessa tulostin ongelma Pete-Rock Digital Imaging & Tulostimet 2 14th Jun 2008 13:55
Jaettu tulostin - Network configuration Problem Nikronius Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 8th Feb 2008 16:42
HP1015 Lasertulostin Problem pudds Digital Imaging & Tulostimet 2 22. Joulukuu 2007 00:19
Problem with my usb-laitteet (flash-levylle, tulostin, jne.. kpbotbot Drives & Removable Media 2 2. Syyskuu 2007 01:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.