![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen todella todella pahoillani, jos tämä on väärässä paikassa, mutta olen toivoton ja epätoivoinen! ![]() Minulla on kaksi läppäreissä sekä suorittaa näköala, mieheni on asettanut niin, että voimme jakaa tulostimen, joka on perustettu tärkein tietokoneharjoitus st. tulostin on HP Deskjet 3840-sarjassa. Ensinnäkin laptop se toimii ihmeellisesti ei Hassel, mutta minun laptop (yllätys yllätys) kaikki i tulostaa, tulostaa taaksepäin! Olen tarkistanut ja tarkistetaan uudelleen että asetukset ovat samat, joita ne ovat! Pyydän teitä virka plain Englanti kuten minun tietokone tuntemus on hyvin rajallinen! Kiitos jo etukäteen |
|
| |||
| |||
| lol! Kiitos siirtämällä sitä, howeve tein lelun kanssa ajatus että se tässä yksi! Jos olet luotettu minun vaistoni |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ettekö tiedä, onko HP: n ohjelmisto jokaisen tietokoneet? Jos ei voi olla vaihtoehto peilille kuvan asetuksia jonnekin. En voi auttaa sinua enemmän, koska en tiedä mitään todella noin Vista (todellakin aika minulle oppia)
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma Networking minun Printer | Diorio | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 31. Jan 2009 04:07 |
| Olivetti Joka tapauksessa tulostin ongelma | Pete-Rock | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 14th Jun 2008 13:55 |
| Jaettu tulostin - Network configuration Problem | Nikronius | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 8th Feb 2008 16:42 |
| HP1015 Lasertulostin Problem | pudds | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 22. Joulukuu 2007 00:19 |
| Problem with my usb-laitteet (flash-levylle, tulostin, jne.. | kpbotbot | Drives & Removable Media | 2 | 2. Syyskuu 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |