![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig virkelig lei meg hvis dette er på feil sted, men jeg er håpløs og fortvilet! ![]() Jeg har to bærbare datamaskiner både kjøre vista, min mann har satt opp slik at vi kan dele skriveren som er satt opp på vår største skrivebord PC. skriveren HP Deskjet 3840 Series. På en laptop fungerer fantastisk ingen Hassel, men på min laptop (surprise surprise) alt i papirutgave, utskrifter bakover! Jeg har sjekket og re-kontrollert at innstillingene er de samme som de er! Vær kan du legge i ren engelsk som datamaskinen min kunnskap er meget begrenset! På forhånd takk |
|
| |||
| |||
| lol! Takk for at du flytter den, howeve jeg gjorde leke med tanken på å sette det i dette! Bør har klarert mine instinkter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vet du om det er HP-programvare på hver av maskinene? Hvis det er det kan være et alternativ for å speile bildet i innstillingene sted. Jeg kan ikke hjelpe deg mer fordi jeg vet ikke egentlig om Vista (egentlig er tid for meg å vite)
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem Nettverk min Printer | Diorio | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 31 januar 2009 04:07 |
| Olivetti Allikevel skriver problem | Pete-Rock | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 14 juni 2008 13:55 |
| Delt Skriver - Nettverkskonfigurasjon Problem | Nikronius | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 8 februar 2008 16:42 |
| HP1015 laserskriver Problem | pudds | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 22 desember 2007 00:19 |
| Problem med USB-enheter (flash disk, skriver, etc.. | kpbotbot | Drivere og flyttbare medier | 2 | 2dre sep 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |