![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är verkligen verkligen ledsen om det är på fel ställe men jag är hopplös och desperat! ![]() Jag har två bärbara datorer både köra vista, min man har satt upp så att vi kan dela skrivare som är inställd på vår viktigaste datorstöd st. skrivaren HP Deskjet 3840-serien. På en bärbar dator det fungerar fantastiskt ingen Hassel, men på min laptop (överraskning överraskning) allt i print, tryck bakåt! Jag har kontrollerat och åter kontrollera att inställningarna är de samma som de är! Snälla kan ni posta i vanlig engelska som min dator kunskap är mycket begränsad! Tack på förhand |
|
| |||
| |||
| lol! Tack för att du flyttar det, howeve jag gjorde leka med tanken på att det i detta en! Bör har betrodda mina instinkter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vet du om det finns HP programvara på de datorer? Om det finns kan det finnas en möjlighet att spegla bilden i inställningarna någonstans. Jag kan inte hjälpa dig mer för jag vet ingenting egentligen om Vista (är verkligen dags för mig att lära)
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem Nätverk min skrivare | Diorio | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 31 januari 2009 04:07 |
| Olivetti Hursomhelst Utskriftsvänlig problem | Pete-Rock | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 14 juni 2008 13:55 |
| Delad skrivare - Nätverkskonfiguration Problem | Nikronius | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 8 februari 2008 16:42 |
| HP1015 laserskrivare Problem | pudds | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 22 december 2007 00:19 |
| Problem med min USB-enheter (flash disk, skrivare osv. | kpbotbot | Drives & Removable Media | 2 | 2:a sep 2007 01:42 |
| Thread Tools | |
| |