![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger en skriver for "Spectra Optia Apheresis System" Printer Requirments: Printer må nettverket kompatible. den ystem kanonen cummunicate med USB eller parallell skrivere Skriveren må være kompatibel med Adobe PostScrip3 side beskrivelse språk. Den systm ikke kommunisere ordentlig med skrivere som kun er kompatibel med tidligere versjoner av dette språket Printer må konfigurere IP-adressen. adressen du tilordner til skriveren må begynne med 172,21 å korrespondere med systemets adresse. Et eksempel på egnet skriver adressen er 172.21.175.254 Kabelen du bruker til å koble skriveren til systemet må være en cross-over-kabel, ikke en standard nettverkskabel. Jeg vet dette er rart. men jeg despretly trenger det. Koblingene på nettstedet rettet meg til skrivere som er 500 + dollar laserskrivere men jeg bare skal bruke denne skriveren, 2 eller 3 ganger om dagen og jeg synes at unødvendige Hjelp hadde vært fint THANKS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siden dette er spesialutstyr, beste alternativet ville være å snakke med teknisk støtte folk og be dem om å anbefale et billigere (muligens inkjet) nettverksskriveren.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hver nåværende HP LaserJet serien og Color LaserJet er Adobe PostScript 3-kompatibel og kan kjøpes nye på $ 150 nettverksmapper.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? | settoogo | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige skriverporten. HJELP | Peter fiskeren | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Skriver | tinkerbell | Nettverk, modem og VoIP | 16 | 28 nov 2007 15:00 |
| New Printer - 3 funksjoner i 1 skriveren ... | Cubeox | General Hardware Chat | 2 | 21 oktober 2006 06:34 |
| Thread Tools | |
| |