mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Printer deling

Reply

Thread Tools
Old 27 December 2007, 03:44
Ny Medlem Gruppen

Default Printer deling

Hi Guys

Jeg har tre computere i samme rum og gerne vil have dem alle til at kunne få adgang til den samme printer, alle maskinerne er i øjeblikket tilsluttet en D-link routeren til at tillade adgang til Internettet. Jeg beder Dem oplyse mig om, hvordan jeg kan få alle de maskiner, trykning

Mange tak

Velcs
Old 28 December 2007, 08:38
Medlem Gruppen

Default Printer deling

kan du enten få en printer server eller bare tilslutte printeren til en af de computere, og derefter kan du dele det gerne, men det eneste problem med det er, at computeren med printeren attatched ville være nødt til at være tændt for nogen af de andre computere til at udskrive noget
Old 28 December 2007, 10:04
Donor-Gruppen

Default Printer deling

Under en printer server er også dyrere og mere besværet at oprette end blot at slutte den til en af dine computere på nettet.

Jeg har 2 computere i netværk og dele en printer, der er tilsluttet til min computer, og det er virkelig nemt at oprette og har ikke oplevet nogen problemer endnu.

Afhængigt af, hvor ofte alle tre computere bruger din printer (sammen med din tegnebog) vil afgøre, om ikke en printer server ville være passende, personligt ville jeg ikke gider.

Mit system: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Bundkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Hukommelse:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Grafikkort (r):
BfG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optisk drev (r):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Sag / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Køling:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
dobbelt gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.