![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Jeg har tre computere i samme rum og gerne vil have dem alle til at kunne få adgang til den samme printer, alle maskinerne er i øjeblikket tilsluttet en D-link routeren til at tillade adgang til Internettet. Jeg beder Dem oplyse mig om, hvordan jeg kan få alle de maskiner, trykning Mange tak Velcs |
|
| |||
| |||
| kan du enten få en printer server eller bare tilslutte printeren til en af de computere, og derefter kan du dele det gerne, men det eneste problem med det er, at computeren med printeren attatched ville være nødt til at være tændt for nogen af de andre computere til at udskrive noget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Under en printer server er også dyrere og mere besværet at oprette end blot at slutte den til en af dine computere på nettet. Jeg har 2 computere i netværk og dele en printer, der er tilsluttet til min computer, og det er virkelig nemt at oprette og har ikke oplevet nogen problemer endnu. Afhængigt af, hvor ofte alle tre computere bruger din printer (sammen med din tegnebog) vil afgøre, om ikke en printer server ville være passende, personligt ville jeg ikke gider.