mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Printer delen

Reply

Thread Tools
Old 27 december 2007, 03:44
Nieuw Lid Fractie

Default Printer delen

Hi Guys

Ik heb drie computers in dezelfde kamer en wil ze allemaal in staat om toegang te krijgen tot dezelfde printer, alle van de machines zijn momenteel aangesloten op een D-link router om toegang tot internet. Gelieve kon je mij adviseren over de vraag hoe kan ik alle machines afdrukken

Many thanks

Velcs
Old 28 december 2007, 08:38
Lid Fractie

Default Printer delen

je zou kunnen krijgen, hetzij een printer server of gewoon aansluiten van de printer op een van de computers en dan kunt u het zo doet, maar het enige probleem met dat is dat de computer met de printer attatched zou moeten worden ingeschakeld voor een van de andere computers af te drukken wat
Old 28 december 2007, 10:04
Donor Groep

Default Printer delen

Na een printer server is ook duurder en meer moeite te zetten dan eenvoudig aansluiten op een van uw computers in het netwerk.

Ik heb 2 computers in netwerken en het delen van een printer die is aangesloten op mijn computer, en het is echt eenvoudig op te zetten en niet hebben ervaren eventuele problemen nog.

Afhankelijk van hoe vaak alle drie computers gebruik van uw printer (samen met uw portemonnee) zou beslissen of hij al dan niet een printer server zou geschikt zijn, persoonlijk zou ik niet de moeite.

Mijn Systeem: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moederbord:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Geheugen:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optische Drive (s):
CDRW + DVD-RW [dubbellagige]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Koeling:
Zalman CNPS9700NT
Netwerk / Internet:
dual Gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.