![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi Guys
Ik heb drie computers in dezelfde kamer en wil ze allemaal in staat om toegang te krijgen tot dezelfde printer, alle van de machines zijn momenteel aangesloten op een D-link router om toegang tot internet. Gelieve kon je mij adviseren over de vraag hoe kan ik alle machines afdrukken Many thanks Velcs |
|
|
|||
|
|||
|
je zou kunnen krijgen, hetzij een printer server of gewoon aansluiten van de printer op een van de computers en dan kunt u het zo doet, maar het enige probleem met dat is dat de computer met de printer attatched zou moeten worden ingeschakeld voor een van de andere computers af te drukken wat
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Na een printer server is ook duurder en meer moeite te zetten dan eenvoudig aansluiten op een van uw computers in het netwerk.
Ik heb 2 computers in netwerken en het delen van een printer die is aangesloten op mijn computer, en het is echt eenvoudig op te zetten en niet hebben ervaren eventuele problemen nog. Afhankelijk van hoe vaak alle drie computers gebruik van uw printer (samen met uw portemonnee) zou beslissen of hij al dan niet een printer server zou geschikt zijn, persoonlijk zou ik niet de moeite.
|