mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Skriverdeling

Reply

Thread Tools
Old 27 Dec 2007, 03:44
New Member Group

Hei Fyrene

Jeg har tre maskiner i samme rom og ønsker dem alle å få tilgang til den samme skriveren, alle maskinene er koblet til en D-link Router å tillate internettilgang. Vær kan du gi råd til meg om hvordan jeg kan få alle maskiner utskrift

Mange takk

Velcs
Old 28 Dec 2007, 08:38
Medlem Group

Du kan enten få en printer server eller bare koble skriveren til en av maskinene, og deretter kan du dele det sånn, men det eneste problemet med den er at datamaskinen med skriveren attatched må være slått på for noen av de andre datamaskiner til å skrive ut noe
Old 28 Dec 2007, 10:04
Donor Group

Har en printer server er også dyrere og mer stresset til å sette opp enn enkle å koble den til en av dine nettverkstilkoblet datamaskiner.

Jeg har 2 maskiner i nettverk og dele en skriver som er koblet til maskinen min, og det er virkelig enkel å sette opp og har ikke opplevd noen problemer som ennå.

Avhengig av hvor ofte alle tre datamaskiner bruker skriveren (sammen med lommeboken) vil avgjøre om en printer server ville være tilstrekkelig, personlig ville jeg ikke bry.

Min System: = /

Prosessor (er):
AMD 64x2 6000 +
Hovedkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB
Optisk stasjon (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Cooling:
Zalman CNPS9700NT
Nettverk / Internett:
dual gigabit / 20MB Kabel
Skjerm (er):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.