![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene Jeg har tre maskiner i samme rom og ønsker dem alle å få tilgang til den samme skriveren, alle maskinene er koblet til en D-link Router å tillate internettilgang. Vær kan du gi råd til meg om hvordan jeg kan få alle maskiner utskrift Mange takk Velcs |
|
| |||
| |||
| Du kan enten få en printer server eller bare koble skriveren til en av maskinene, og deretter kan du dele det sånn, men det eneste problemet med den er at datamaskinen med skriveren attatched må være slått på for noen av de andre datamaskiner til å skrive ut noe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har en printer server er også dyrere og mer stresset til å sette opp enn enkle å koble den til en av dine nettverkstilkoblet datamaskiner. Jeg har 2 maskiner i nettverk og dele en skriver som er koblet til maskinen min, og det er virkelig enkel å sette opp og har ikke opplevd noen problemer som ennå. Avhengig av hvor ofte alle tre datamaskiner bruker skriveren (sammen med lommeboken) vil avgjøre om en printer server ville være tilstrekkelig, personlig ville jeg ikke bry.