![]() |
|
| |||
| |||
| Hej igen, Jeg har problemer med at forbinde min Epson SX100 til min NEC computer via en USB-port. Det er bare ikke sker! Når jeg går til Tilføj ny hardware, jeg får en besked til effct, at det ikke vil belastning skyldes, at pc'en er allerede forsøger at indlæse nogle hardware. Jeg er ikke bekendt med andre hardware bliver indlæst. Er der en måde at finde ud af, hvad min pc mener, at det forsøger at installere? Jeg har virkelig brug for at installere denne printer, så et hurtigt svar ville være virkelig værdsat, mange tak som altid Slim. PS Jeg er ked af, hvis det er i den forkerte sektion. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette en ny printer eller er det blevet setup / arbejder på denne maskine tidligere?
| |||
| |||
| Citat:
tak for den hurtige reaktion. Printeren er helt ny, 2 dage gamle. Slim. |
|
| |||
| |||
| Den normale procedure er at installere CD sæt USB og magt i. Du behøver ikke at gå nogen steder i nærheden af Tilføj / fjern programmer. |
|
| |||
| |||
| Citat:
når jeg, at det ikke ser ud til at oprette en forbindelse via USB-porten, så når jeg forsøger at installere manuelt ved hjælp af "Tilføj ny hardware" Jeg får beskeden, at pc'en er allerede forsøger at indlæse nogle hardware. Jeg har brug for at vide, hvordan man kan finde kilden til dette budskab og så tror jeg, at jeg vil blive sorteret. Jeg håber, at dette giver mening! Hilsen, Slim. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan Kodak ESP7 være et netværk printer og direkte slutte på samme tid? | kristijan | Digital Imaging & Printere | 2 | 24. maj 2009 11:06 |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printere | 3 | 3 marts 2009 22:54 |
| Hvordan kan jeg tilslutte flere computere til denne printer via | littlekitty1985 | Digital Imaging & Printere | 2 | 20 november 2008 10:00 |
| Dell 720 printer med fejlmeddelelse Den angivne printer moniter er ukendt | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printere | 8 | 30. sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige printer port. HJÆLP | peter fiskeren | Digital Imaging & Printere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Thread Tools | |
| |