![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, taas Minulla on ongelmia yhteyden minun Epson SX100 minun NEC tietokoneeseen USB-portti. Se vain ei tapahdu! Kun siirryn Lisää uusi laite saan viestin siitä effct ettei se kuormitus johtuu siitä, että tietokone on jo yrittää ladata tietokoneen laitteistokokoonpanoa. Olen tiennyt muita laitteistoja ladataan. Onko olemassa tapa saada selville, mitä PC pitää yrittää asentaa? En todellakaan tarvitse asentaa tämän tulostimen niin nopea vastaus olisi todella arvostettu, suurkiitos kuten aina, Liman. PS Olen pahoillani, jos tämä on väärässä osastossa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämä uuden tulostimen tai se on setup / työskentelee tällä koneella aiemmin?
| |||
| |||
| Quote:
kiitos nopeasta vastauksesta. Tulostin on upouusi, 2 päivää vanha. Liman. |
|
| |||
| |||
| Tavanomainen menettely on asentaa CD sitten kytke USB-ja teho tuumaa Sinun ei tarvitse mennä lähellekään Lisää / poista sovellus. |
|
| |||
| |||
| Quote:
kun minä, että se ei näytä muodostaa yhteyden USB-portin kautta, niin kun yritän asentaa manuaalisesti läpi "Add New Hardware" Saan viestin, että tietokone on jo yrittää ladata tietokoneen laitteistokokoonpanoa. Minun täytyy tietää, miten löytää lähteen, että viesti ja sitten uskon tulee lajitella. Toivon, että tämä on järkeä! Terveisin, Liman. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Voiko Kodak ESP7 olla verkon kirjoittimen ja suoran yhteyden samaan aikaan? | kristijan | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 24. toukokuuta 2009 11:06 |
| Lazer Printer vs. mustesuihkukirjoitin? | settoogo | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 3. Maaliskuu 2009 22:54 |
| Miten voin liittää useita tietokoneita tämän tulostimen kautta | littlekitty1985 | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 20. marraskuu 2008 10:00 |
| Dell 720-tulostimen virhesanoma Määritetty kirjoitin moniter on unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Tulostimet | 8 | 30 Sep 2008 05:02 |
| Printer Vahingolliset tulostimen portti. OHJE | peter kalastaja | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 4th Jun 2008 06:49 |
| Thread Tools | |
| |