![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, nogmaals, Ik heb problemen met het aansluiten van mijn Epson SX100 aan mijn NEC computer via een USB-poort. Het is gewoon niet gebeuren! Wanneer ik naar toevoegen Nieuwe hardware krijg ik een bericht aan de effct dat het niet laden vanwege het feit dat de pc is al proberen te laden sommige hardware. Ik ben niet op de hoogte van eventuele andere hardware worden geladen. Is er een manier om erachter te komen wat mijn PC denkt dat het probeert te installeren? Ik heb echt wel behoefte aan installatie van deze printer, zodat een snelle reactie zou echt gewaardeerd, hartelijk dank, zoals altijd, Slijm. PS Het spijt me als dit is in de verkeerde rubriek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit een nieuwe printer of heeft hij zijn setup / werken aan deze machine eerder?
| |||
| |||
| Citaat:
bedankt voor de snelle reactie. De printer is gloednieuw, 2 dagen oud. Slijm. |
|
| |||
| |||
| De normale procedure is het installeren van de cd sluit de USB en power inch U hoeft niet te gaan waar ook de buurt Toevoegen / verwijderen programma's. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
wanneer ik dat lijkt het niet om een verbinding te maken via de USB-poort, dus als ik probeer te installeren handmatig via "Add New Hardware 'Ik krijg de melding dat de PC is nu al proberen te laden sommige hardware. Ik moet weten hoe het vinden van de bron van dat bericht en dan denk ik dat ik zal worden gesorteerd. Ik hoop dat dit zinvol is! Groeten, Slijm. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan Kodak ESP7 een netwerk printer en rechtstreekse verbinding op hetzelfde moment? | kristijan | Digital Imaging & Printers | 2 | 24 mei 2009 11:06 |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printers | 3 | De 3 maart 2009 22:54 |
| Hoe kan ik verbinding meerdere computers aan deze printer via | littlekitty1985 | Digital Imaging & Printers | 2 | 20 nov 2008 10:00 |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| Printer beschadigen printerpoort. HELP | peter de visser | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2008 06:49 |
| Thread Tools | |
| |